• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

„Make Up Store“ naujausios rudens bei žiemos tendencijos - Czarinna  2 

2009-06-16 14:00:00

„Make Up Store“ naujausios rudens bei žiemos tendencijos - Czarinna
MAKE UP STORE – rinkoje pirmaujanti Tarptautinė profesionalios kosmetikos kompanija, prieš 13 metų įkurta Švedijoje. Šiandien 160-ties MAKE UP STORE parduotuvių tinklas puošia daugelį didžiųjų pasaulio miestų.

Dėl ypatingos koncepcijos ir universalumo MAKE UP STORE prekinis ženklas pelnė ne tik profesionalių makiažo meistrų pasitikėjimą, bet ir visuomenės palankumą. Aukšta produktų kokybė bei įvairovė lėmė kosmetikos populiarumą didžiosiose pasaulio scenose, filmavimo aikštelėse, populiariausių žurnalų puslapiuose.

Vienas iš pagrindinių kompanijos tikslų - rinkai teikti aukščiausios kokybės produkciją už prieinamą kainą. Be to, daryti tai kūrybingai, žaismingai ir įdomiai. Du kartus per metus grožio industriją MAKE UP STORE  nustebina naujomis makiažo tendencijomis. Laikydamiesi tradicijų šių metų birželio 11 d. prezentacijos spaudai metu, Vokiečių g. 13, Vilnius,  buvo pristatytos naujausios rudens bei žiemos tendencijos – Czarinna.

MAKE UP STORE kompanijoje dirbanti grožio terapijos bei vizažo profesionalė Johanna Persson pristatymo metu akcentavo, jog būsimų tendencijų dėmesys sukoncentruotas į akis bei lūpas. Ši kolekcija įkvėpta Carinės Rusijos įvaizdžių. „Czarinna visų žinoma dėl jos išskirtinio grožio, disciplinos, gracijos bei elegancijos. Jos išvaizda tarsi porcelianas – glotni, šviesi bei spindinti oda. Dūminiai makiažo niuansai, auksiniai atspalviai, paslaptingos akys bei ryškiai raudonos lūpos – įvaizdis, kurį nuo rudens kurs MAKE UP STORE vizažo meistrai.“ – teigia Johann Persson.
 

Šio rudens įvaizdis spindės prabanga ir eksliuzyviniu Carinės eros dizainu. Kremliaus kupolai ir nepaprastai spalvų spektru turtingi Faberge kiaušiniai įkvėpė kosmetikos kūrėjus pateikti visuomenei spalvomis turtingą produktų paletę. Didžiulis dėmesys, taip pat bus skiriamas kvapams. Viena iš MAKE UP STORE šio rudens/žiemos misijų – pateikti rinkai „kvepalų biblioteką“, kurioje moterys galės rasti jos charakterį atitinkantį kvapą. Kiekviename iš jų slypės unikali Carinės Rusijos moters istorija.“
 

Elegancija, išraiškingos akys, ryškios lūpos bei naujausi produktai jau nuo šio rudens visuose MAKE UP STORE parduotuvėse.



Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Irma
2009-06-18 20:02:46
Sauni Vilniuj parduotuve. :) Labai gera kosmetika, pati nuodonu, ir tikrai nesigailiu..!
koko
2009-06-18 19:55:13
coolll...