• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Žymiojo šūkio „Nes aš to verta“ jubiliejus!

Autorius: Eli.lt
2012-01-17 13:02:00

Žymiojo šūkio „Nes aš to verta“ jubiliejus!
Vienas žymiausių pasaulyje grožio prekinių ženklų „L’Oréal“ švenčia 40-ąją savo garsiojo šūkio „Nes aš to verta“ jubiliejų. Šia proga Paryžiuje surengtas pobūvis, kuriame dalyvavo „L’Oréal Paris“ prekės ženklo ambasadorės Jane Fonda, Aimeé Mullins, Ines de la Fressange, Fan Bingbing bei Freida Pinto.

Laikui nepavaldus šūkis su modernia vizija

Įžymusis šūkis buvo sukurtas 1971 m., kuomet vyko socialinė revoliucija, o pasaulis alsavo feminizmo dvasia. Nors pirminė šūkio paskirtis buvo pateisinti aukštesnę produkto kainą („L’Oréal Preference“ plaukų dažai buvo brangesni nei jų pagrindinio varžovo „Clairol“ gaminami „Nice ‘n Easy“), minėtų įvykių kontekste jis įgijo daug svarbesnę socialinę prasmę: tai, kaip moterį vertins kiti, priklauso ne tik nuo jos fizinio grožio, bet ir nuo to, kaip ji pati vertina save.

„Moterų vaidmuo visuomenėje laikui bėgant smarkiai pasikeitė: šiandieninė moteris vienu metu gali būti ir karjeristė, ir žmona, ir mama bei draugė, tačiau prieš keturiasdešimt metų situacija buvo visai kitokia. Štai kodėl šūkis „Nes aš to verta“ yra istoriškai svarbus ne tik pačiai „L’Oréal Paris“ kompanijai, bet ir visai visuomenei. Šis šūkis palietė daugybę moterų, gyvenančių skirtingus gyvenimus, turinčias skirtingus įgūdžius bei karjeros kelius. Jis skatino jas daugiau dėmesio skirti sau – savo vidiniam ir išoriniam grožiui – tokiu būdu priversdamas jas pasijusti galingesnėmis ir labiau savimi pasitikinčiomis,“ – pasakojo „L’Oréal Paris“ rinkodaros vadovė Baltijos šalyse Karin Laar.

Sėkmingos prekės ženklo globalizacijos įrodymas

1997 metais „Nes aš to verta“ tapo tarptautiniu „L’Oréal“ šūkiu ir, ženklui besiplečiant, netrukus pradėtas vartoti ne tik plaukų dažų, bet ir dekoratyvinės kosmetikos bei odos priežiūros priemonių reklamose. Ši frazė sužavėjo moteris visame pasaulyje: ne tik Vakaruose, bet ir Azijoje, Rytų Europoje bei Viduriniuose Rytuose, kur moterų emancipacijos stoka buvo (ir iki šiol lieka) viena svarbiausių socialinių problemų.  

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus