• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Charakteris pagal figūrą

Autorius: parengė L.Mureikaitė
2011-03-03 15:47:00

Kartais norint sulieknėti vien gerų norų nepakanka. Į pagalbą tenka pasitelkti ir valią, ir ryžtą ir... netgi savo charakterį. Taip, taip, figūros tipas, pasirodo, priklauso ir nuo tavo charakterio! Sužinok, kokiam tipui tu priklausai, ir išnaudok savo silpnybes bei privalumus tam, kad patobulintum figūrą bei pagaliau pasiryžtum sportuoti ir sveikai maitintis.

Pašėlusi viliokė (Keira Knightley)

Tavo figūra: Draugės tau tikriausiai beprotiškai pavydi, nes kad ir kiek bevalgytum, esi lieknut lieknutėlė. Tačiau pati greičiausiai svajoji apie bent šiek tiek moteriškesnius apvalumus. Tavo klubai ir pečiai – beveik vienodo pločio, juosmuo – tik truputėlį siauresnis. Užpakalis – mažas ir plokščias. Jei kiek sustorėji, riebalai linkę kauptis pilvo srityje, žemiau bambos.

Tavo charakteris: Esi jausminga: greitai supyksti ir atleidi, jei myli – tai karštai ir beatodairiškai, jei neapkenti – net norėdama nesugebėsi to nuslėpti. Turi lakią fantaziją, mėgsti pasvajoti, dažnai tau sunkoka susikaupti ir sukoncentruoti dėmesį – esi linkusi skrajoti padebesiais. Gyvenime mieliausiai plauki pasroviui, nesigilindama į smulkmenas. Tau sunkoka laikytis griežto dienos režimo, retai kada pastebi, kiek per dieną judi ir ką suvalgai – juk vis tiek tau visai nereikia rūpintis figūra. O be reikalo. Jei ir toliau visai nekreipsi dėmesio į savo mitybą, gali greiti virsti tikrų tikriausia apsirijėle – kadangi dažniausiai nė nepastebi, ką kemši į burną, neretai prisivalgai gerokai per daug. O tai, nors tavo figūrai gal ir nekenkia, tikrai ne į naudą tavo sveikatai.

Rekomenduojamas sportas: Kadangi greičiausiai trokšti ne numesti, o prisiauginti šiek tiek svorio, tavo tikslas – padaryti viską, kad tie kilogramai kauptųsi ten, kur norėtum. Todėl geriausia rinktis treniruoklius ir pasikonsultuoti su treneriu, kaip ir kokius pratimus atlikti kiekvienai raumenų grupei. Na o jei užsiauginti raumenukų nenori, gali rinktis bet kurią tau patinkančią sporto šaką – nuo paplūdimio tinklinio iki kalnų slidinėjimo: bet ką, kas padėtų jaustis tvirtai, energingai ir žvaliai.

2 psl.
Puslapis 1 iš 4Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus