• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Graži krūtinė: įmanoma ir be skalpelio!

Autorius: Eli.lt
2009-02-04 00:00:00

Graži krūtinė: įmanoma ir be skalpelio!

Kodėl sportuoti būtina? Žinoma, kad būtume sveikos ir išlaikytume gražią figūrą. Svajojame ne tik apie nutirpusius riebaliukus, bet ir apie gražią krūtinės formą. Pasirodo, ji priklauso nuo septynių raumenų. Norint turėti gražią ir stangrią krūtinę reikia apjungti visus šiuos aspektus  -  krūtinės ląstos raumenis lavinančius pratimus, įvairias vandens procedūras, masažą, kosmetines priemones. Rekomenduojama rinktis tokias sporto šakas: tenisą, tinklinį, plaukimą, krepšinį.
 
Jeigu mankštinatės treniruoklių salėje, svarbu, kad pratimų kompleksą sudarytų patyręs treneris. Mankštinantis reikia prisiminti, kad negalima deginti riebalų, nes taip mažėja ir krūtinė. Pateikiame keletą patarimų ir pratimų, kurie jums padės rūpintis savo krūtine ir namuose:

  • Ryte odą tonizuokite šaltu vandeniu. Jei maudotės duše, įjunkite stiprią vėsaus vandens srovę ir ja masažuokite krūtinę atlikdamos sukamuosius judesius pagal laikrodžio rodyklę.

  • Krūtinės odos stangrumui sustiprinti yra naudingi įvairūs kremai. Išsimaudžiusi ryte po dušu, odą patepkite kremu (nuo apačios iki viršaus) skirtu jūsų tipo odai.

  • Stangrinamosiomis biusto priemonėmis, aliejukais masažuokite krūtinę iš išorės į vidų ir iš apačios į viršų krūtinės pagrindo link arba atlikite aštuoniukės judesius.

  • Nesilaikykite sekinančios dietos. Dėl to greitai sunyksta riebalinis audinys, todėl pakinta krūtinės forma. Ji nespėja greitai prisitaikyti ir išsitampo. Pasirinkite tinkamą liemenėlę. Ji turi būti patogi, tinkamos formos ir dydžio. Kartais galite liemenėlės nedėvėti ir duoti odai pailsėti.

Pratimai:

  • Atsistokite, priešais krūtine sudėkite delnus. Tada juos pasukite taip, kad pirštai atsisuktų į krūtinę. Suspauskite delnus ir taip laikykite 10 sek. Pratimą rekomenduojama pakartoti apie 12 kartų.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Gairės: graži krūtinė, pratimai krūtinei


Rušiavimas:
Komentarai Siųsti draugui

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Eli.lt Testai