• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Raudonojo kilimo laikysena  2 

Autorius: Michele Thompson, Sheknows.com
2009-07-03 00:01:00

Raudonojo kilimo laikysena
Jupiterimages nuotr.
Ar norėtum žinoti paslaptį, kaip gerai atrodyti prieš kameras ir fotoobjektyvus? Visa esmė – laikysena, kurią vienas Holivudo fizioterapeutas, Paulas Drew, pavadino „raudonojo kilimo laikysena“.

Ne visos žvaigždės stovi grakščiai. Trenerio teigimu, Katie Holmes, Gwyneth Paltrow, Kirsten Dunst ir Misha Barton yra pasaulinio garso sukumpėlės, tačiau aktorės Salma Hayek, Nicole Kidman, Charlize Theron ir Halle Berry stovi tiesiai ir natūraliai spinduliuoja grožį, eleganciją bei pasitikėjimą savimi. O štai ir daktaro Drew pasiūlymai, kaip tu galėtum patobulinti savo laikyseną.

Tavo laikysena išreiškia tave

Tavo laikysena, sėdėsena, stovėsena ir judesiai yra fizinė tavo asmenybės išraiška. Taisyklinga laikysena rodo pasitikėjimą savimi, o kūprinimasis, pakumpimas liudija, kad tu arba pavargai, arba per mažai save vertini. Kaip sako dr. Drew, knygos „Raudonojo kilimo laikysena“ autorius, „laikysena išreiškia tavo kūną nuo galvos iki pirštų galiukų. Tai saitai, jungiantys tavo galvą, liemenį, nugarą, pečius, klubus, pėdas į vieną visumą. Tavo laikysena parodo, kas tu esi, todėl išmokti geros laikysenos labai svarbu – taip parodysi, kad pasitiki savimi ir esi verta pagarbos.

Kas yra raudonojo kilimo laikysena?

Pasak dr. Drew, kuris ragina žmones sekti pirmo ryškumo žvaigždžių pavyzdžiu, raudonojo kilimo laikysena – reiškia stovėti tiesiai, iškėlus galvą, nesikūprinti, nesigūžti, pečius atlošti, įtraukti pilvą ir neišsižergti. „Tai – savęs pateikimas, tarsi nuolat stovėtum ant raudonojo kilimo“, - teigia žvaigždžių treneris.

Pasiekti tokią didingą laikyseną – vadinasi, pasitikėti savo kūnu, visada stovėti tiesiai, iškėlus galvą, išsitiesus, o tokią stovėseną stiprinti mankšta, jėgos treniruotėmis ir tempimo pratimais.

Greiti laikyseną gerinantys triukai

Iš pradžių laikysenos pasikeitimai gali atrodyti nenatūralūs, tačiau ilgainiui gali tapti ir įprastu tavo būdu sėdėti, stovėti ir eiti. Dr. Drew rekomenduoja šiuos triukus:

1.    Atlošk pečius. Nuleisk pečius ir atlošk, taip, tarsi stengtumeisi, jog pečiai ir mentės žiūrėtų vienas į kitą. Įsivaizduok, kad tarp tavo menčių įspraustas apelsinas, o tu nori išspausti iš jo sultis.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Kinziulis
2009-07-03 10:27:50
Tai gal kitiems atrodo, kad tu savim pasitiki? O tai - irgi pliusas :)
Idomu
2009-07-03 10:15:11
Neblogas straipsnis, deja, kad ir kokia tiesi mano laikysena, kad ir kokia zavi eisena, savimi as nei velnio nepasitikiu, taigi...