• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Japonų rankose - lietuviškos „A&V“ rankinės-knygos

Autorius: A&V
2012-03-30 18:30:00

Intelektuali lietuvių kūryba yra įdomi netgi japonams. Tai su pasididžiavimu tvirtina jau ketvirtą kartą Japonijoje vyksiančioje kasmetinėje inovatyvių drabužių dizaino parodoje „weareurope‘12“ dalyvausiantis dizaineris Aleksandras Pogrebnojus. Kovo 28-29 d. lietuvių dizainerių duetas „A&V“ Tokijuje susirinkusiai publikai pristatys išlavintam skoniui būdinga prabanga pasižyminčias rankines-knygas.


Iš 40-ies Europos dizainerių lietuvių duetas žada išsiskirti originaliųjų rankinių-knygų kolekcija. Joje Sarto, Šekspyro, Puškino, Tolstojaus, Čechovo kūrybos šedevrai, tūkstantmečius nesikeičiančios Biblijos vertybės, „A&V“ meistrų rankose įgavusios vienetinių preciziško dizaino rankinių iš verstos odos pavidalą. 

Tai aukščiausio lygio šiuolaikinės mados prabangos pavyzdys, kurį pripažino ne vienas tarptautinis mados leidinys. Naują „A&V“ talento išraišką dabar turės galimybę pačiupinėti ir japonai. Ilgaamžės vertybės ir moderni jų pateikimo forma – toks yra dabartinės mados kelias į ateitį, kuriuo sėkmingai savo prekės ženklą veda dizaineriai Vida Simanavičiūtė ir Aleksandras Pogrebnojus.

Universalios, vidutinio dydžio, stačiakampės „A&V“ rankinės-knygos dera prie skirtingų įvaizdžių, tinka dėvėti įvairiomis aplinkybėmis, neįpareigoja, tačiau palieka subtilaus, įsimintino skonio žymę su tam tikra potekste – dėmesys detalei,  o per šią - asmenybei.

„Galime drąsiai pasidžiaugti, kad klientai, vilkėdami „A&V“ drabužiais užsienyje, sulaukia komplimentų. Jie pataiko į kontekstą, nesijaučia kaip baltos varnos. O mūsų sukurti aksesuarai sudėlioja visus taškus ant i“, – su malonumu prasitaria tiek Rytų, tiek Vakarų rinkai sėkmingai įtinkantis duetas.

Apie prekės ženklą „A&V“:

Dizainerių Aleksandro Pogrebnojaus ir Vidos Simanavičiūtės dueto „A&V“ kuriama mada išsiskiria ne tik Lietuvos, bet ir Europos kontekste. Intelektualiajai madai atstovaujantis prekės ženklas traukia vienetinius drabužius ir aksesuarus vertinančius klientus, domina mados žiniasklaidą bei nišinių rinkų prekybos agentus. Demokratijos ir gero stiliaus idėjų inspiruojami dizaineriai nuo pirmųjų kūrybos žingsnių 1993 metais iki šiol stebina unikaliomis kolekcijomis ir efektingais jų pristatymais. „A&V“ yra vieni iš nedaugelio lietuvių dizainerių, pareigingai pristatančių kolekcijas du kartus per metus ne tik autoriniuose renginiuose savo šalyje, bet ir Rusijos, Prancūzijos, Japonijos, Austrijos mados savaitėse bei drabužių dizaino parodose.




Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus