• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai
„Stilago” plečiasi internete
Autorius: Stilago.lt
2012-03-02 14:35:00

Elektroninė mados parduotuvė „Stilago” plečiasi ir pirmą kartą Lietuvoje pristato tris pasirinkimo galimybes po vienu stogu. Be uždaro „Stilago klubo“, visiems interneto vartotojams atsiveria „Stilago prekybos centras“ ir „Išparduotuvė“. Dvi naujos elektroninės komercijos platformos startuoja Lietuvoje bei kitose aštuoniose Europos šalyse vienu metu.

„Stilago klubo“ pristatymas Lietuvos rinkai pranoko net ir geriausius lūkesčius. Įsitikinome tokių parduotuvių paklausa – Lietuvos pirkėjas yra atviras naujovėms, drąsus, smalsus ir išprusęs pirkti internetu. Atviras internetinis prekybos centras suteiks dar daugiau galimybių rinktis ir kurti individualų stilių”, - teigia Giedrius Sakalauskas, „Studio Moderna Fashion Group“ direktorius Lietuvoje.

„Prekybos centre” galima rinktis prekes iš naujausių kolekcijų, kurios papildomos kiekvieną savaitę. Drabužiai, batai ir aksesuarai suskirstyti pagal prekės tipą, ženklą. „Išparduotuvėje” žmonės gali įsigyti naujausių kolekcijų likučių su didelėmis nuolaidomis, o „Stilago.lt“ klube kasdien skelbiamos trumpalaikės akcijos konkretaus prekės ženklo kolekcijoms su nuolaidomis iki 70 proc. Tokią galimybę turi tik registruoti „Stilago.lt“ klubo nariai.  

Pasak G. Sakalausko, prie „Stilago.lt“ klubo per keturis mėnesius Lietuvoje prisijungė daugiau nei 80 tūkst. narių. Registruoti mados klubo vartotojai turi galimybę įsigyti visame pasaulyje žinomų prekių ženklų, kaip „Calvin Klein“, „Dolce&Gabbana“, „Diesel“ bei kitų mados namų produkcijos.





Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus