• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

VPL mada: matoma kelnaičių linija (foto)

Autorius: Trenddelacreme.com, Balsas.lt
2008-12-30 00:00:00

Tendencija VPL (matoma kelnaičių linija) atsirado dar 1970-ųjų viduryje, kai JAV pasirodė originali moteriško apatinio trikotažo prekinio ženklo „Underalls“ reklama.



1990-aisiais „Underalls“ nugrimzdo užmarštin, tačiau VPL „grėsmė“ liko aktuali, ir tokie prekiniai ženklai kaip „Barely There“, „Cosabella“, „Commando“, „Jockey“ ir „Spanx“ pradėjo kurti modelius, kurie moteriškas kelnaites paslėpė nuo pašalinių akių. Firma „Jockey“ savo kolekciją netgi palydėjo šūkiu „No Panty Line Promise“.

Vis dėlto, nors šie prekiniai ženklai stengėsi propaguoti kuklumą, nuo XXI a. pradžios VPL iš pavienių atvejų aukštosios mados pasaulyje virto aktualia tendencija, iki galo atskleidžiančia moteriško garderobo paslaptis.

Prasidėjusi nuo subtilių japoniškų sijonėlių, ant kurių kelnaitės buvo tik nupieštos, tokiu būdu imituojant, kad jos persišviečia pro iš tiesų nepermatomą audinį, nuo 2008-2009 metų VPL tapo organiška garsiausių dizainerių ir prekinių ženklų kolekcijų dalimi, o moteriškos kelnaitės - neatskiriama ant podiumo demonstruojamos vakarinės ar kasdieninės aprangos detale.



Šaltinis: „trenddelacreme.com“


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus