• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Gimnastika ir rankų masažas

Autorius: Užsienio spauda, Gerda Z.
2010-08-26 09:00:00

Gimnastika ir rankų masažas
Jupiterimages.com
Kad rankos ilgiau išliktų jaunosir grakščios, būtina gimnastika. Ji paprasta, nereikalauja daug laiko ir yra labai efektyvi.
Rankas patepkite augaliniu aliejumi arba kremu ir atlikite šildomąjį masažą riešams. Delnus suglauskite, stipriai suspauskite ir atleiskite. Tai darykite 5 – 7 kartus.
 
Tokioje pat rankų padėtyje, delnu spauskite kitą delną taip, kad laisvas nuo jėgos riešas palinktų kampu prie rankos. Spaudžiame paeiliui kairę ir dešinę ranką.

Padėkite abiejų rankų pirštų galiukus ant stalo krašto ir imituokite skambinimą fortepionu. Toks pratimėlis labai teigiamai veikia pirštų lankstumą.

Sugniaužkite kumštį ir stipriai atleiskite, išskėsdami pirštus. Pakartokite pratimą kelis kartus su kiekviena ranka.

Rankų masažą patariama derinti su rankų gimnastika. Rankų riešus pašildykite ir lengvai sutepkite kremu. Masažą pradedame staigiu riešų atpalaidavimu. Toliau – delnų trynimas vienas į kitą. Trinti pradedame nuo išorinės dalies.

Vienos rankos didžiojo piršto pagalba, masažuojamaisiais judesiais, triname duobutes tarp kauliukų, o vėliau tą patį darome su kita ranka.

Riešai judinami į kairę ir į dešinę. Pabaigoje dar kartelį atpalaiduokite riešus.

Gimnastika ir rankų masažas sustiprina kraujotaką, kompensuoja raumenų silpnumą ir sumažina įtampą. Procedūras patartina daryti kiekvieną dieną. Šie pratimėliai atpalaiduos Jūsų rankeles.


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus