• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Patarimai vasaros nualintai odai: nuo naminių iki profesionalių metodų

Autorius: Eli.lt
2016-09-06 11:00:00

Patarimai vasaros nualintai odai: nuo naminių iki profesionalių metodų
Vasarą veido oda patiria daug kančių. Veikiant saulei, vandeniui, karščiui, kondicionieriams ir dulkėms ji netenka drėgmės, greičiau riebaluojasi ir užsiteršia. Tačiau atgaivinti ir palepinti savo odą rudeniop galime tiek itin paprastais metodais, tiek profesionaliomis procedūromis.

„Odą veikiant ultravioletiniais spinduliais – joje itin sumažėja drėgmės, ji netenka elastingumo ir greičiau sensta. Todėl nors iš karto to ir nepastebime – ilgainiui gali susiformuoti mimikos raukšlės bei atsirasti pigmentinių dėmių. Temperatūros pokyčiai veikia ir kapiliarus, kurie dėl to išsiplečia. Taip pat karštis suaktyvina riebalinių liaukų veiklą, oda riebaluojasi ir mikroorganizmai joje dauginasi greičiau. Šie procesai lemia odos porų užsikimšimą ir užsiteršimą“, – sako klinikos „Grožio chirurgija“ gydytoja dermatologė Ramunė Petrosian.

Naminės priemonės veido odai

Tačiau nors ir esame girdėję apie ultravioletinių spindulių daromą žalą odai – mėgavimasis saulės voniomis yra bene geriausiai atpalaiduojanti terapija, o ir apskritai leisdami laiką gryname ore nuo saulės nepabėgsime. Tad besibaigiant vasarai, mūsų odai labiausiai trūksta vitaminų A, C ir E, kurie yra atsakingi už odos elastingumą ir skaistumą. Tačiau vasaros pabaiga yra dėkingas metas, kuomet gausu šviežių uogų, vaisių ir daržovių, kurie yra itin turtingi įvairiausiais vitaminais. Tad dermatologė ragina drąsiai palepinti veido odą kaukėmis iš šių vasaros gėrybių.

Taip pat rudeniop oda yra išsausėjusi ir pleiskanojanti, tad itin svarbu ją drėkinti bei jau galima naudoti ir maitinančias priemones. R. Petrosian primena, kad siekiant užtikrinti odos sveikatą, būtina vartoti kuo daugau skysčių. Per dieną ji pataria išgerti ne mažiau kaip du litrus, geriausia – šaltinio ar negazuoto mineralinio vandens.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus