• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Darbas su žmonėmis: „Jūsų daug, o aš viena!“  2 

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2010-10-27 14:00:00

Darbas su žmonėmis: „Jūsų daug, o aš viena!“
Jupiterimages.com

Vadybininkas, pardavėjas, konsultantas, reklamos agentas... specialybių skaičius, kuriose kontaktas su kitais žmonėmis tiesioginis – nesuskaičiuojamas. Atrodytų, nieko sudėtingo: išklausai klientą ir padedi jam.


Nereikėtų pamiršti, kad esti žmonių, kurie negali dirbti su kitais žmonėmis. Tokiam žmonių tipui psichologai pataria dirbti tyloje, jiems ypač tinka laboratorija arba biblioteka, kurioje žmogus gali tenkintis sklandančia vienatve.


Tačiau jei dirbate aptarnavimo sferoje, pateiksime patarimų, kaip išvengti nereikalingų konfliktų su klientais.


Taigi, trys banginiai, ant kurių laikosi bendravimo su žmonėmis nesėkmės:

Netvarkinga išvaizda, neprofesionalumas ir neatidumas. Reiškia, norint pasiekti sėkmingų rezultatų, reikia: nepriekaištingai atrodyti,  tapti savo darbo profesionalu ir laikytis žmogiškų santykių.


Taigi, pasirūpinkite savo išvaizda. Nieko ekstremalaus, nieko vulgaraus ir provokuojančio. Tik tvarkinga šukuosena, tinkamas makiažas, reikiamo ilgio sijonėlis bei griežta avalynė.


Būk profesionalas!

Jei dirbi aptarnavimo srityje (banko konsultantas, vadybininkas, knygyno darbuotojas ar apatinio trikotažo pardavėjas), privalai puikiai išmanyti viską, kas susiję su Tavo darbu: prekių asortimentą, dažniausiai užduodamus klausimus bei turi būti parengęs atsakymus į juos arba tiksliai žinoti, kur prireikus ieškosi teisingo atsakymo. Žmogus, kuris suteiks greitus atsakymus į klausimus, padės išsirinkti (pa)tinkantį daiktą, sulauks pagarbos iš kliento. Juk Jūs to ir siekiate, tiesa?


Nuoširdus dėmesys


Nepamirškite, kad dėmesys yra labai svarbu, tačiau dar svarbiau – nebūti įkyriu: prieš pradėdamas siūlyti naujoves, prieš tai kliento pasiteiraukite kokiu tikslu jis atėjęs į Jūsų skyrių. Jei klientas nuoširdžiai prisipažins, jog atėjo tik apsižvalgyti, tai nepradėkite įkyriai siūlyti prekių ar produktų. Tokiu būdu ir savo jėgas patausosite ir nesunervinsite lankytojo.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
2xc
2010-10-28 12:56:21
edita?????
edita
2010-10-28 01:16:34
na matosi kad straipsnis parengtas copy+paste principu...
paskutines pastraipos pirmame puslapyje identiskos.