• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kaip įveikti nedarbą šią vasarą?

Autorius: Balsas.lt
2011-07-21 09:30:00

Kaip įveikti nedarbą šią vasarą?
123rf.com

Remiantis „Pew Research“ centro duomenimis, per pastaruosius dvejus metus moterims susirasti darbą buvo kur kas sunkiau nei vyrams. Blogiausia, kad nedarbas gali sukelti nesantaiką šeimoje bei psichologinių problemų.

Remdamiesi žemiau įvardytais patarimais, galite susidoroti su minėtomis problemomis:

Judėkite

 Stresas gali sukelti miego sutrikimus ir daryti įtaką jūsų mitybai. Šią vasarą išbandykite naują būdą laikui prastumti ir sveikatai stiprinti. Susitelkite ties savo kūnu. Jei dėl pinigų stokos negalite įsigyti sporto klubo abonemento, pradėkite bėgioti, važinėkitės dviračiu, eikite plaukioti (ypač, jei gyvenate netoli vandens telkinio). „Kai jaučiatės prislėgtas, svarbiausia stebėti savo sveikatos būklę ir ją gerinti“, - sako Klivlendo klinikos Moterų Sveikatos centro direktorė, gydytoja Holly Thacker.

Maitinkitės reguliariai

 Būdami prislėgti ir blogos nuotaikos pradedate daugiau valgyti? „Valgymas nesumažins jūsų streso“, - tikina Thacker. Butelis vyno ar kaloringa ledų porcija, atrodo, gali padėti pasimiršti jūsų bėdoms, tačiau tai tik akimirkai. Todėl stenkitės atsisakyti šio įpročio.

Skirkite laiko sau

 Dauguma žmonių, praradę darbą,  ištisas dienas skiria naujo darbo paieškoms. Ekspertai tikina, kad nereikia pamiršti ir linksmybių. „Darykite tai, kas jums patinka ir kam anksčiau neturėjote pakankamai laiko, - sako karjeros specialistė Sharon McCormick. - Jeigu jums patinka skambinti pianinu, galite skirti tam nors visą dieną.“ Specialistai ragina nueiti į muziejų, paskaityti knygą parke ar užsiimti kita atpalaiduojančia veikla. Prie kompiuterio prisėsti visada turėsite laiko.

Bendraukite

 Gydytoja psichologė Lynn Joseph visus bedarbius skatina išeiti iš namų ir nesislėpti tarp keturių kambario sienų,  ypač vasarą. Lankykitės įvairiose vietose, bendraukite su žmonėmis. Nebijokite užsiminti jiems, kad ieškote darbo. Kai kurie žmonės gali netikėtai pasiūlyti jums neblogą darbo vietą ar duoti vertingų patarimų.

Savanoriavimas

 Kai staiga prarandate darbą, galite pasijusti nebereikalingu, tuo metu jūsų savigarba automatiškai mažėja. Kad išvengtumėte tokių nedarbingumo padarinių, Deborah Wheatman, profesionali karjeros specialistė, siūlo tapti savanoriu. „Puiku, kai galite dirbti tam, kad padėtumėte kitiems žmonėms, - sako ji. - Jūs visada būsite užimtas ir neliks laiko slogioms mintims.“ Jei negalite išsiskirti su nešiojamuoju kompiuteriu, neškitės jį į darbą. Be to, kad prisidėsite prie gerumo akcijos, jūs niekada negalite žinote, kokių žmonių sutiksite.

Lankykite paskaitas apie darbą

 „Kai nedirbate, atrodo, kad gyvenimas sustoja ir pasidaro vangus“, - sako Wheatman. Pasisemkite žinių iš specialių pamokėlių apie darbą, kelkite savo kvalifikaciją. Tai jūsų būsimus darbdavius gali priversti į jus rimčiau atsižvelgti.

Lankykite kitokio pobūdžio užsiėmimus

 Galbūt pats laikas pradėti savo verslą? O galbūt gerai jaustumėtės mados sferoje ar dirbdami su nekilnojamu turtu? Užsiėmimų ir paskaitų įvairovė yra labai plati, todėl siūlome nestovėti vietoje ir praplėsti akiratį.

Dienoraštis

 „Išlieti savo jausmus ir mintis raštu dienoraštyje gali atrodyti vaikiška, bet tai išties padeda“, - sako Nacionalinės Įdarbinimo Asociacijos prezidentė Kimberley Kay.

 „Jei neigiamas mintis laikysite galvoje, tai gali jus slėgti ir sukelti baimės bei rūpesčio jausmą. Rašykite, ką galvojate ir galbūt net rasite išeities būdų.“
 


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus