• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Pietų Korėja – kupina kontrastų ir labai paslaptinga

Autorius: Martina, „Aulos“ restoranas
2012-05-18 14:34:00

Pietų Korėja yra labai uždara, kupina kontrastų, nors iš kitos pusės svetinga šalis. Iš tikrųjų, dėl informacijos stokos daugelis lietuvių nelabai daug žino apie šią šalį, todėl ir  mes, prieš atvažiuodami į Korėją, tikėjomės  išvyksti kažką panašaus kaip Japonijoje. Tačiau tik išlipus iš lėktuvo Seule, vis dėl to ,akivaizdu, kad tarp šio miesto ir Tokijaus dar egzistuoja nemaži skirtumai.



Pavyzdžiui, palyginus logistikos išsivystymą tarp abiejų šalių, akivaizdu, kad Japonijos traukinių  „Shinkansen“ infrastruktūra kur kas labiau pažengusi nei Korėjos. Iš kitos pusės, po pilietinio karo Pietų Korėja buvo beveik visiškai sugriauta, iškirsti didžiausi miškų plotai, todėl savo atsikūrimą kaip feniksas iš pelenų turėjo pradėti beveik tuščioje vietoje. Po pilietinio karo JAV ir Japonija investavo nemažai pinigų, taigi šiuo metu Korėja gali pasigirti tokiais milžinais kaip „Samsung“, „LG“, „Hyundai“, „Kia“, „Daewoo“  Pietų Korėja žavi savo nuostabia gamta: kalnuota (neaukšti apaugę kalneliai), daug vandens, salelių ir įlankų. Iš principo, Korėjos turizmas daugiausiai remiasi vietinių turizmu arba turistais iš artimų Azijos šalių (Japonija, Kinija, Taivanis), kurie sudaro apie 75% visų šalyje apsilankančių užsieniečių. Taigi ypač provincijose retai sutiksi užsienietį ar angliškai kalbantį korėjietį.



Taip pat ne kiekviename turizmo centre rasi anglų kalba parašytos informacijos ar tave suprantantį darbuotoją. Mūsų tautiečiai Pietų Korėjoje dar kartelį galėtų įsitikinti, kad Lietuvoje mes turime puikų maisto prekių ir statybinių medžiagų pasirinkimą. Lyginant su Lietuva čia mums dar trūksta nemažai elementarių paslaugų ir prekių, nors kainos čia panašios.



Korėjiečiai pasaulinei parodai „Expo 2012 Yeosu Korea”,  kurios tema „Gyvieji vandenynai ir pakrantės“,  rengti pasirinko nedidelį Yeosu miestelį ,kuriame sugebėjo pastatyti didžiulį kompleksą su visai nauja infrastruktūra ir  užkampyje buvusios užkandinės ir parduotuvėlės staiga tapo Brodvėjumi. Tyliai galime pasvajoti, kad Lietuva kada tolimoje ateityje kuriame Lietuvos miestelyje, pavyzdžiui Šventojoje, įkuria infrastruktūra, vertą 10 milijardų USD ir padaro tokį pasaulinį renginį. Juk mes drąsi šalis.



Restoranas AULA, drauge su liaudies meno galerija SAULUVA dalyvauja jau ketvirtoje pasaulinėje EXPO parodoje (Hanoveryje (2000m.), Nagojoje (2005m.) ir Šanchajuje (2010m.)). Aišku viena, kad EXPO yra trečias pasaulinis renginys po olimpiados ir futbolo čempionatų ir Lietuvos prisistatymas, nors kainuoja valstybei nemažus pinigus,  reklamuoja šalį labiau nei bet kuris kitas renginys pasaulyje.



Jeigu Lietuvos paviljoną tokių parodų metu aplanko nuo 1 iki 6 milijonų žmonių, taigi pridėjus jų draugus ar giminaičius, gautųsi visi 10 milijonų. Gal krepšininkų pergalės pritraukė daugiau susidomėjimo Lietuva, šios parodos leidžia pažinti šalį iš skirtingų kampų, pažvelgti iš arčiau į jos kultūrą, istoriją, maistą, meną, ekonomiką. Lietuvos paviljone veikiančiame bare „AULA“ korėjiečiai gali paragauti „Švyturio“ alaus ir alaus kokteilių,   sūrio „Džiugas“, šokolado „Rūta“, vyno „Voruta“ ir o galerijoje įsigyti gintaro gaminių, „BIOK Amberis“ linijos kosmetikos, proginių monetų ir kitų Lietuvą reprezentuojančių gaminių.  



Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus