• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Susiruošei į iškylą? Suklusk!

Autorius: Parengė Gerda Morozovienė
2012-07-13 14:20:00

Susiruošei į iškylą? Suklusk!
Freedigitalphotos.net

Artėja ilgai laukta iškyla su draugais? O gal net planuojate nakvoti palapinėse? Būk gudresnė ir pasirūpink viskuo be jokių trūkumų!


Palapinė. Namuose būtinai apžiūrėk, ar tavo palapinėje nėra skylių, ar gerai veikia užtrauktukai ir ar nebus problemų, kai pradėsi ją statyti iškylos vietoje.


Miegmaišis. Geras miegmaišis – pusė geros iškylos. Miegmaišis turi būti pagamintas iš natūralaus pluošto, kad naktį nebūtų šalta. 


Palapinės kilimėlis. Kad nesijaustų drėgmės ir šalčio nuo žemės, būtinai į iškylą pasiimk specialų palapinės kilimėlį, antraip nubudusi palapinėje jausiesi labai prastai, nes šaltis ir žemės drėgmė gali sukelti nugaros ar kitų kūno vietų skausmus ir maudimą.


Vanduo. Būtinai turėk su savimi kuo daugiau tyro vandens atsigerti. Venk saldintų gėrimų, nes atsigaivinti ir, esant reikalui, nusiprausti, galėsi tik turėdama užtektinai vandens. 


Maistas. Pasirūpink maistu, tačiau rinkis negendančius maisto produktus: rūkytą dešrą, agurkus, pomidorus ir kitas daržoves, kurios nereikalauja ypatingo dėmesio. Nepamiršk pasirūpinti ir arbata, kuri šilumą puikiai išlaikys termose. 


Vaistinėlė. Kad ir kokia iškyla bus puiki, nejučia gali imti skaudėti galvą, todėl pasirūpink vaistais nuo galvos, pilvo, gerklės skausmų. Taip pat turėk su savimi tvarstį, pleistrą, specialius purškalus arba kremus nuo sauls ir vabzdžių įkandimo. 


Fotoaparatas. Fiksuok pačias gražiausias akimirkas fotoaparatu, tik nepamiršk pasirūpinti papildomomis baterijomis ir saugiu dėklu, kuriame laikysi savo aparatą. 


Geros kelionės ir puikių įspūdžių! 

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus