• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Atsakingai dirbančiam „Iki“ „žaliųjų“ madų vaikytis nereikia

Autorius: IKI
2009-06-02 15:34:00

Atsakingai dirbančiam „Iki“ „žaliųjų“ madų vaikytis nereikia
Aplinkosauginės ir ekologinės idėjos, pasaulinį mastą įgavusios 2007 07 07, kuomet septyniuose kontinentuose vienu metu įvyko 24 val. koncertų maratonas „Live Earth“, per pastaruosius metus buvo įrašytos ir tūkstančių kompanijų marketingo strategijose.

Kritikai teigia, kad „žalumas“ tapo dar vienu pardavimų skatinimo elementu, ne visada randančiu vietą tarp tikrųjų kompanijos vertybių. Tačiau kiekvienoje šalyje yra bendrovių, kurioms darnus vystymasis ir poveikio aplinkai mažinimas jau dešimtmečius yra veiklos pagrindas.

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos direktorius Tomas Vaišvila teigia, kad tinklas beveik nuo pat veiklos pradžios savo socialinę atsakomybę siejo su aplinkos saugojimu.

„Mums nereikia vaikytis „žaliųjų“ madų, į kurias daugumą kompanijų atsigręžė per pastaruosius metus. Jau dešimtmetį mes vykdom įvairias prevencines bei švietėjiškas, aplinką tausojančias akcijas, remdamiesi šiomis vertybėmis tobuliname ir savo techninę bazę bei veiklos procesus“, - sako T. Vaišvila.

Ne tik prevencija ir švietimas

2001 m. visoje Lietuvoje buvo surengta pirmoji moksleivių gamtos tvarkymo akcija „Kviečiame gyventi gražiau“, 2008 m. sutraukusi net 10 tūkst. dalyvių. Kasmet Lietuvos moksleiviai tvarkė svarbias savo miestų vietas ir už tai buvo apdovanojami „Iki“ surengtais koncertais. Per aštuonerius akcijos vykdymo metus buvo surinkta 570 tonų šiukšlių.

Praėjusiais ir šiais metas „Iki“ aktyviai prisijungė prie masinio tvarkymosi akcijos „Darom“, kuriai suteikė ne tik pirštines ir maišus, bet ir maisto produktų kareiviškai košei. Akcijoje dalyvavo apie 50 tūkst. Lietuvos gyventojų, prie jų prisijungė ir apie tūkstantį „Iki“ darbuotojų.

Spręsdamas taršos plastikiniais maišeliais problemą, „Iki“ pirmasis iš didžiųjų Lietuvos prekybos centrų suteikė galimybę pirkėjams įsigyti maišelius iš perdirbto popieriaus. Už 100 maišelių buvo pasodindama po vieną medį - taip per 3 m. „Iki“ jau pasodino 10 tūkst. medžių.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus