• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kosmetikos parduotuvė Vilniuje gįžta prie ištakų ir ekologijos

Autorius: Aistė Jankūnaitė
2012-06-01 14:23:00

Vilniaus „Akropolyje“ duris atvirė pirmoji Lietuvoje naujos koncepcijos „The Body Shop“ parduotuvė. Nors parduotuvės dydis po rekonstrukcijos nepakito, tačiau dėl naudojamų kitokių spalvų, ekologiškų baldų, kitaip suprojektuoto interjero ji atrodo gerokai erdvesnė, yra šviesesnė ir sukuria namų jaukumo įspūdį.



„Nauja mūsų parduotuvės koncepcija iš esmės skiriasi viskuo – pradedant interjero detalėms naudojamomis medžiagomis, baigiant aptarnavimu ir bendravimu su klientais. Visiems baldams buvo naudojamos tik ekologiškos medžiagos, kurių didžiąją dalį sudaro mediena gauta iš atsakingai auginamų ir prižiūrimų miškų“, – pasakoja „The Body Shop Lietuva“ vadovė Skaistė Tarvydienė.

Pasak S. Tarvydienės, naująja parduotuvės koncepcija grįžtama prie pirminio „The Body Shop“ parduotuvių vaizdo, kuomet jos dar tik kūrėsi įvairiose pasaulio šalyse. „Esminė ypatybė – artėjimas prie gamtos. Todėl stengėmės atsisakyti tokių medžiagų kaip stiklas ar plastikas, o rinktis medieną“, – aiškina vadovė.



Parduotuvės lankytojus maloniai nustebinti turėtų ir parduotuvės viduryje atsiradęs didžiulis stalas, kuris, pasak S. Tarvydienės, primena Prancūzijos turgaus prekystalius, kur klientas gali kiekvieną prekę atidžiai apžiūrėti, ją pabandyti, pauostyti, pačiupinėti. Skirsis šioje parduotuvėje ir aptarnavimas.

„Bus galima daugiau sužinoti apie parduotuvėje esančius produktus, daugiau dėmesio skirsime kiekvienam klientui individualiai, – paaiškina S. Tarvydienė. – Užsukus į naująją parduotuvę susidaro įspūdis, jog atėjai pas draugę į svečius. Parduotuvėje prekėms pastatėme aukštas lentynas, kurios labai primena namuose stovinčias knygų lentynas. Tai parduotuvei suteikia jaukumo, šiltumo. Be to, nebėra baimės prisiliesti prie prekės. Priešingai, atrodo, kad prekė pati tave kviečia ją paliesti, paimti“.

Pirmos bandomosios naujos koncepcijos parduotuvės pasaulyje buvo pristatytos beveik prieš metus. Baltijos šalyse pirmoji tokia parduotuvė buvo atidaryta mėnesio pradžioje Estijoje, todėl naujos koncepcijos parduotuvė Lietuvoje yra viena pirmųjų tokių parduotuvių. Pasak kompanijos vadovės Lietuvoje, daugiau naujos koncepcijos parduotuvių atidaryti mūsų šalyje artimiausiu metu neplanuojama.

Šiuo metu didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose – iš viso veikia 10 „The Body Shop“ parduotuvių. „The Body Shop“ parduotuvėse galima įsigyti ne tik veido ir kūno priežiūros priemonių, bet ir malonių smulkmenų paįvairinančių kasdienį gyvenimą.



Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus