• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Taupymas: kas verčia tave išleisti per daug?

Autorius: parengė L.Mureikaitė
2010-08-20 11:40:00

Taupymas: kas verčia tave išleisti per daug?
Jupiterimages nuotr.
Ar tau kada teko užeiti į parduotuvę nusiteikus įsigyti vieną smulkmeną, o išeiti iš jos su pilnutėliu pirkinių krepšiu ir tuštutėle pinigine? Jei taip – metas suvokti, kas verčia tave išleisti per daug bei užbėgti tokiai situacijai už akių!

1.    Saugokis gundančių etikečių. Moksliškai įrodyta, kad žmonės daug noriau perka prekes, prie kurių prisegtas magiškas lapelis „Išpardavimas“, „Superkaina“, „Nuolaida“ ir pan. Maža to, tokios prekės perkamos net nesusimąsčius, ar jos iš tikrųjų reikalingos, ar ne. Taigi išvada viena – verčiau laiku išmok suvokti tokius užrašus ne kaip specialiai tau skirtą pramogą, o kaip ženklą „Atsargiai, saugok piniginę!“

2.    Nesileisk stumiama. Kiti ypatingieji užrašai parduotuvėse ne tik gundo ypatingomis kainomis, bet dar ir šantažuoja laiko limitu. „Liko tik viena diena“, „Tik šiandien“, „Savaitgalio kaina“ ir pan. Tai sukuria iliuziją, neva teturi labai mažai laiko pagalvoti, tad reikia arba griebti dabar pat, arba niekada. Nors jei atidžiau pasidomėtum – tikriausiai pastebėtum, kad dauguma taip išparduodamų prekių sėkmingai pardavinėjamos su nuolaida ir vėliau. Arba ta pati nuolaida netrukus bus pritaikyta, tik jau be laiko apribojimo.

3.    Venk suporavimų. Perki rankinę – nemokamai gauni lūpų blizgesį. Perki kvepalus – prie jų pridedama ir dušo želė. Ar pameni taisyklę, kad nemokamas sūris – tik pelėkautuose? Ji tebegalioja! O štai tie nemokami priedai prie perkamo daikto – anaiptol ne nemokami. Arba jie įskaičiuoti į pagrindinio tavo perkamo daikto kainą, arba tas priedas – toks menkavertis, kad tikrai neverta jį laikyti pliusu pasirenkant vieną prekę iš daugelio, juolab sprendžiant klausimą pirkti ar nepirkti apskritai.

4.    Muzika irgi veikia! Tiek to, atmeskime tas parduotuves, kuriose muzikinis fonas – kokia nors radijo stotis. Ją ir reikėtų suvokti kaip foną. Tuo tarpu apsukresni prekeiviai muziką geba puikiai priderinti prie jų norimo sukurti įvaizdžio. Pasak specialistų, muzika išties gali paveikti tavo pirkinių kiekį. Pavyzdžiui, lėta, banguojanti muzika ar bliuzo ritmai ragina tave neskubant, lėtai apžiūrinėti prekes, pačiai tarsi plaukioti, linguoti po parduotuvę. O taip belinguodama, tikėtina, susigundysi prigriebti daugiau pirkinių. Greita, intensyvi šokių muzika plyšaute plyšauja, kad čia apsipirkdama būsi energinga, šiuolaikiška, jauna, veržli. Klasikinė muzika suteiks parduotuvei prabangos, elegancijos įspūdį. Atkreipk dėmesį – kol kas nė žodžio nepasakėme apie pačias prekes. Nes jos šiuo atveju ne itin svarbu. Tiesiog neprarask budrumo ir kritiškumo: muzikinis fonas anaiptol negarantuoja nei išskirtinės prekės kokybės, nei tų savybių, kurias sau norėtum suteikti įsigijusi vieną ar kitą daiktą.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus