• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Bendravimo menas (III dalis)

Autorius: Žilvinas Jogėla
2010-12-21 18:02:00

Bendravimo menas (III dalis)
Photos.com

Antroje straipsnių ciklo dalyje apžvelgėme kūno kalbos bei klausymosi svarbą bendraujant su kitais žmonėmis. Šioje dalyje išmoksime kaip įsijausti į kito žmogaus būsena, kaip apeiti technologines kliūtis bendraujant bei kaip neįžeidžiant atmesti kitų žmonių idėjas.

Įsijauskite

Viena iš priežasčių, lemiančių prastą bendravimą, yra nemokėjimas įsijausti. Esame per dideli savanaudžiai, rūpinamės vien savo gerove, slepiamės savo mažame pasaulėlyje, esame per daug įnikę į save, kad pasidomėtume kitais.

Jeigu žmogus neįsijaus, jo bendravimas bus paviršutiniškas. Jeigu norite būti geras klausytojas arba geras pašnekovas, turite išmokti įsijausti į kito žmogaus gyvenimą, išgyventi jį kartu su tuo žmogumi.

Turite sugebėti įsitraukti į savo pašnekovų išgyvenimus, galvoti ir domėtis tuo pačiu kaip jie. Kas iš to, kad puikiai išmanote pokalbio temą; jeigu nesudominsite tų, kuriems kalbate, veltui stengsitės.

Palengvinkite bendravimą

Daugybė kompanijų investuoja į sudėtingas ir brangias komunikacijos sistemas, kad galėtų greičiau ir veiksmingiau bendrauti su klientais, tačiau technologijos dažnai nutolina darbuotojus nuo klientų.

Pirkėjams ir klientams jau seniai įgriso automatiniai telefono atsakikliai, kurie verčia laukti, kartais ryšys apskritai nutrūksta. Aršiai konkuruodamos tarpusavyje, kompanijos išleidžia milijonus reklamai, bet paleidžia potencialų klientą, kai šis pats paskambina.

Vienas verslininkas, kuriam svarbu, kad jo personalas su klientais bendrautų tiesiogiai, yra Bobas Kirlinas (Bob Kierlin), kompanijos “Fastenal”, vienos iš didžiausių JAV pramonės produktų platintojos, įkūrėjas ir vadovas.

Į telefono skambučius jis atsiliepia ir susitikimus paskiria iš karto, pokalbio metu. Nuo klientų jo nesaugo jokie durininkai, nemandagūs asistentai ar atstovai spaudai, o kompanijos, kurią jis sukūrė, apyvarta sudaro 2 milijardus dolerių ir turi 2000 parduotuvių.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus