Komentarai

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
sportininkas
2009-11-06 15:28:45
raumenų apšilimas, jų pratampymas tiesiog PRIVALOMAS pries bėgimą!!!
Bėgant ristele užtenka ir lengvos mankštelės, kojų sąnarius prasukinėti, pritupimų keliolika padaryti ir viskas. Asmeniškai aš prieš bėgimą ristele neapšylu. Ankščiau neapšilinėdavau ir prieš greitas trumpas distancijas - susiplėšydavau raumenis, dabar visada stipriai pratampau raumenis ir viskas susitvarkė.
nesamones
2009-08-28 15:09:51
kazkokios pievos prirasyta
ech, Pacifisteee
2009-08-24 13:33:40
Malonu, kad begioji ir turi savo nuomone. Tačiau ji ne pakeliui manąjai. Aš bėgiojau dėl rezultato, o tu,kaip suprantu, kad sublogti :)))
Sėkmės

P.S.: cepelinų nevalgyk, nes iki treniruotės nesusivirškins..
Pacifistė Stajeriui
2009-08-13 15:41:25
Neskubėčiau mėtytis akmenimis ;)
O ir su tamstos teiginiais labai jau ginčytis galima.

1. Sporto klubų paslaugos - tiek pat abejotinos, kiek ir tas pats bėgimas. Viskas priklauso nuo to, kokį sporto klubą, trenerį, programą pasirinksi, kiek ryžto pačiam sportuojančiajam užteks ir pan. Gi ir bėgimas ne visada į sveikatą: bėgiosi vien asfaltu - blogai, bėgiosi šalia gatvių - blogai, nepasirinksi sau tinkamo tempo - blogai, bėgiosi nereguliariai - ir vėl blogai. Taip kad ne tik sporto klubų, bet ir paprasto bėgiojimo kokybė gali būti abejotina.

2. Svoris krinta bėgiojant ir nesilaikant dietos? Čia jau visai nesąmonė. Dieta - tai ne tik badmiriavimas su salotos lapu. Normali dieta - tai subalansuotas mitybos režimas. Norintiems sveikai lieknėti jis būtinas. O jei tik bėgiosi, bet pietums sukirsi po 3 cepelinus su spirgučių padažu - sorry, taip ne tik nesukūsi, bet dar ir sustorėt gali.

3. Bėgimo treniruoklių irgi nemesčiau į metalo laužą. Viskam savas laikas. Pati dažnai bėgioju, bet jei už lango pūga ar pliaupia litus - tai jau ne. Aš - ne mazochistė kad taip save kankinčiau. Jei turėčiau galimybę laikyti namuose bėgimo treniruoklį - mielai juo pasinaudočiau tokiomis dienomis. O kai neturi... Man lieka sporto klubas, kurį lankau. Su treniruokliais. Kurių, ačiū dievui, niekas į metalo laužą neišmetė. Ir man tai - geriau, negu gulėti ant sofkutės vietoj pajudejimo.

4. Vienos poros per metus tikrai neužteks bėgiojantiems kasdien. Aš su vasariniais sportbatukais žiemą neslydinėčiau. Kaip ir su žieminiais vasarą nelapnočiau. Nors sutinku, kad savarankiškas bėgiojimas - vienas pigesnių sportinių malonumų.

5. O apie mankštą čia nieko blogo neperskaičiau. Tik kad tempimas - po bėgimo, o ne prieš jį.

6. Dėl apatinės kuno dalies: tai kam viską daryt nežinant? Nežinant kaip eiti per gatvę ir iki artimiausio kioskelio nelabai nueisi. Jei jau kažką darai - tai ir reikėtų sužinoti, domėtis :)

7. Dėl kaitaliojimo - taigi ir arkliui aišku, kad fizinius krūius sveika kartais pakaitalioti. Vien bėgiojant ir smegenys, ir raumenys užsiciklins. Ir išvis nerekomenduočiau susikoncentruoti tik į rezultatą, kad jis ūtų kuo greitesnis. Taip išvis nelabai ištversi ir kasdieninį bėgiojimą. Reikia mėgautis procesu. O tam reikia bent šiek tiek įvairovės.

Tai va, Stajeri. Aš - ne straipsnio autorius. Bet turiu kitokią nuomonę. Mesk į mane akmenį (jei pataikysi ir pavysi :P)
stajeris
2009-08-13 14:37:29
Na tokiu nesamoniu skaityti dar neteko. Begimas ir yra viena pigiausiu, efektyviausiu sporto saku tiems, kas nori gerai jaustis, nemoketi pinigus uz neaisku kokios kokybes teikiamas sporto klubu paslaugas, norintiems numesti svori nesilaikant dietu, susiprinti bendra fizini pasirengima. Begimo treniruokliu vieta - metalo lauzo supirkimo punktas, tai tinginiu irankis, ne is tolo nesulyginamas su realiu begimu. Begimas nereikalauja specialios irangos. Aprangos ir avalynes reikia, atsizvelgiant i sezona. Bet tai pigiau, nei pirkti abonementa i sporto kluba. Sportinius batelius profesionalus begikai keicia kas menesi, reciau kas 2-3 men...o tokiems eiliniams kaip jus gerbiamieji, tai ir visiems metams užtreks vienos kokybiskos poros, nes nesudrosite, nebent zaisite futbola ar krepsini ant asfalto. Lengva manksta pries begima rekomenduotina, bet nebutina, nes begimas ristele, tai ne tempinis begimas, fartlekas, t.y. ne sportinis. Todel ir traumu atvejai maziau tiketini, bet galimi. Todel geriau pasimankstinkite. Apatinei kuno daliai daryti pratimus, kaip pataria cia, tai tas pats, kas zaloti save, nieko nezinant apie tai ka, kaip ir kiek daznai reikia daryti...mane tai zavi. Begima galima kaitalioti su vazinejimu dviraciu, plaukimu ejimu ir pan... tik rezultatas nebus toks greitas,kaip jus noretumete...spresti jums. Bet jis puikiausiai atstoja visa kardiotreniruote. Meskite akmeni i sio straipsnio autoiriu, nes jis nezino ka raso...