Komentarai

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
vika
2010-07-07 17:14:23
o as nesuprantu sio pratimo, visai nemoka paaiskinti zmoniskia- "Po to reikia treniruoti tuos pilvo raumenis, kurie atsakingi už pilvo šonus. Paimkite į rankas svarmenį, kuris sieks apie 2—3 kilogramus ir sukiokite į šonus. Klubai tuo metu neturi judėti. Atminkite, kad jus dirbate su pilvo šoniniais raumenimis, o ne supatės nuo vieno šono, prie kito. Pratimai turi būti tikslūs: pasilenkimą į svorio pusę tokiu pačiu giliu pasilenkimu keiskite į laisvos rankos pusę. Nepamirškite, jog svarmenėlis turi būti rankose kaitaliojamas: tai vienoje, tai kitoje rankoje."
Lina to Pratimai
2010-07-07 13:23:48
cia kalbama apie sukinius stovint su lazda.
Pratimai
2010-07-05 13:12:02
Kaip tie pratimai daromi išvis neįmanoma suprast...
Citata: „tai galima atlikti stovint su lazda ant pečių. Atlikus šį pratimą, 15—20 kartų, pavyks sujudinti raumenis.“

STOVINT pavyks sujudinti raumenis?!
Edit
2010-06-17 23:36:54
O tu iš meteorologo lauki žinių apie futbolą?
Sandra
2010-06-13 13:18:37
Tokio nemokiško straipsio dar neteko skaityti??!
Tas pats, kaip kad meteorologas jums pasakytų, kad šiandien pūs vėjas ir bus šilta...