Komentarai

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Milda
2013-04-23 23:05:08
Negerti vandens bėgiojant? Iki treniruotės nevalgyti valandą laiko? Nejuokaukit. Vandens gėrimas - savitas dalykas, jis priklauso nuo kiekvieno organizmo, ir būtent į tai dėmesį ir reikėtų kreipti. Jeigų džiūsta burna, atsigerti galima bet kada - prieš, per ir po bėgimo treniruotės. Bėgimo metu žmogus gausiai prakaituoja, o tai šalina kūno skysčius, kas sukelia vandens trūkumą organizme, dehidrataciją. Esant skysčių poreikiui ir jo nepatenkinant sumažės deguonies perdavimas į raumenis, kas padarys treniruotę mažiau efektyvią, kenks raumenims, sąnariams, ir bendrai - organizmui. Rimtus patiekalus reikėtų suvalgyti prieš valandą iki treniruotės, tačiau prieš pusvalandį patartinas greitai įsisavinamų angliavandenių užkandis - bananas, apelsinas, truputį juodo šokolado, espresso kavos puodelis, skrebutis su riešutų sviestu ar kt.