Komentarai

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Tomas
2010-10-01 11:35:24
DĖMESIO !!!
Jau dabar registruokitės į kursą "Esu lieknas, sveikas ir laimingas" , kur be vidinės įtampos, be alinančių dietų, be milžiniškų valios pastangų, be vaistų, be maisto papildų, be operacijų, be prakaito liejimo sporto salėse, pasieksite ir labai ilgam išsaugosite idealų trokštamą kūno svorį, tapsite sveikesni, atjaunėsite, geriau jausitės, patirsite Gyvenimo džiaugsmą !!!
Užsirašyti į šio kurso nemokamą pristatymą-įvadinį užsiėmimą galite tel:
8 678 79097, 8 670 97959. El. paštas: info@laisvi.lt
Vietų skaičius ribotas !
KURSO NEMOKAMAS PRISTATYMAS VYKS 2010.10.16, ŠEŠTADIENĮ, 15 VAL. KAUNE ADRESU LAISVĖS AL. 45, 3-IAS AUKŠTAS, 306 KABINETAS. www.laisvi.lt
uuu
2010-07-13 19:30:30
EIKIT JUS SIK.... SU SAVO TOKIOM CIA NESAMONEM...
Elle
2010-07-13 15:17:13
Žmogeliukai, labai viskas priklauso nuo nusistatymo. Jei kažko iš karto atsisakydami galvosime, kad tai didelė kankynė, tuomet svoris nekris visai - organizmas išgyvens stresą. Taip pat reikia nepamiršti, kad visokios dietos yra vienalaikis dalykas, chirurgija gelbėja kritiniu atveju ir ne visiems yra įkandama. Jei vieną mėnesį kažko nevalgai, o paskui grįžti prie buvusio režimo, tai viskas velniop, kilogramukai grįžta po savaitės. Jei jau norime bent jaustis geriau, svarbiausia po truputį pereiti prie sveikesnės gyvensenos.
Mano atvejis buvo toks: išgyvenau savo kartos problemą - naktiniai skrandžio skausmai, padidėjęs rūgštingumas + sunkumas po valgio, ką jau kalbėti apie nuotaikų kaitą. Kas iš to: palengva perėjau į vegetarizmą, daugiau daržovių (pamėgau brokolius), daugiau vandens (dingo odos bėrimai). Nevengiu daugiau vaikščioti, važinėti dviračiu. Dideliais stebuklais negaliu pasigirti, bet svoris kasdien "nebešokinėja" ir sustojo ties padoria riba, atsirado daugiau jėgų. O toliau bus matyt... Aš už iškrovas (tik nepatariu to laikytis tiems, kam kraujas silpnesnis). Svarbu jokių drastiškumų ir laikytis teigiamo nusiteikimo. Savo sveikatinimosi receptus galime surasti patys.
b
2010-07-13 13:32:17
nesamone, kad nevalgyt.
Kaip tik reikia labai daznai valgyt po nedaug. Ir svarbiausia, ko: darzoviu kuo daugiau, vaisiu maziau gal, mesos ar zuvies patiekala, bet be padazu, atsisakyt pieno produktu arba juos labai stipriai apriboti [valgyt ne kasdiena], neuzmirst riesutu, alyvuogiu aliejaus, sviesto, duonos [bet nepersivalgyti], kosiu kas diena valgyti- grikius ir aviziniu dribsniu. Negerti alkoholio, kavos, stipriu arbatu, limonadu. nevartoti cukraus, saldumynu, bandeliu, batonu. Kuo maziau druskos, ir visokiausiu prieskoniu.
Galiu parasyti, kaip as valgau: pusryciai- nuluptas obuolys arba puse obuolio, arba kokiu uogu saujele+ 1-2 riekeles ekologiskos duonos su sviestu ir salotos lapais, agurkais, arba tiesiog duona su darzoviu salotomis ir kokie 3 migdolo riesutai;
pietums- grikiu kose su sviestu ir troskinti brokoliai; + darzoviu sriuba;
vakariene- vistienos slaunele, arba koks karbonadas su bulvem ir su darzovem.
tarp valgymu- visokiausi vaisiai, sumustinukas su duona ir salotos lapais ar agurkais, ta pacia kose- suvalgyti galima ne vienu prisedimu, o per keleta kartu;
gerti daug vandens.
Zinokit, nieko naujo neisrasta, viskas, kas rasoma del daug darzoviu, grudu, siek tiek mesos, saikingai pieno produktu, ir yra tiesa, tik reikia, kad tai taptu realybe, o ne tik zodziais.
be to, reikia rupintis savimi ir pabunant gryname ore, darant kas ryta manksta- uztenka 10 minuciu- tempimo pratimai bei siek tiek atsilenkimu, pritupimu ir kitu nesudetingu, bet per ilga laika pasimatanciu dalyku.
As turejau ir didele kita problema- spuogus, todel naturaliai beieskodama, kas man tinka ir kas ne odai, numeciau ir svorio. Del odos man dar netinka kiausiniai, citrusiniai ir egzotiniai vaisiai.
Mano svoris pasikeite per pora metu taip: 58-51.
Jauciuosi sveika, energinga, geros nuotaikos, "susibalansavusi". gal kam nors tiks. Manau, ne veltui dar graiku filosofai sake, kad viena svarbiausiu zmogaus dorybiu- SAIKAS.
sulieknejau
2010-07-13 08:12:00
Tiesiog vieną dieną savaitėje nieko (beveik nieko) nevalgyt. Jeigu labai norisi - ir tai tik pradžioje, galima kiek (0.5 stiklinės) užplikytų grikių su pasukom. Prie to priprantama ir organizmas pats reikalauja iškrovos dienos. Aš neturiu antsvorio (158 cm ir 60 kg), man 51 metai ir tai pradėjau daryti dėl sveikatos. Kitom dienom valgau absoliučiai viską, gal tik vakare po 19 h pasukas ir liesą varškę. Svoris krenta pamažu ir tolygiai. Po 2-3 mėnesių jau sveriu 55-56 kg. Linkiu sėkmės.