Komentarai

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
wawawyva
2010-02-13 20:45:21
Žuvyje nėra riebalų arba cholesterolio.

Faktas:

Nors visų rūšių žuvyje yra tam tikras kiekis riebalų ir cholesterolio, daugumoje žuvies rūšių sočiųjų riebalų ir cholesterolio yra mažiau nei jautienoje, kiaulienoje, vištienoje ir kalakutienoje. Žuvis – puikus baltymų šaltinis. Žuvyje, kurioje yra didelis riebalų kiekis (pavyzdžiui, lašišoje, skumbrėje, sardinėje, silkėje ir ančiuviuose), yra daug omega – 3 riebiųjų rūgščių. Žinoma, jog šios riebiosios rūgštys gali sumažinti širdies ligų riziką. Kepta grilyje arba troškinta žuvis (vietoj keptos) gali tapti jūsų sveikos mitybos programos dalimi
Žuvis puikiai tinka norint sulieknėti.

Faktas:
Tai netiesa. Žuvyje riebalų būna ne mažiau nei kumpyje. Pavyzdžiui, 100g skumbrės arba lašišos yra 12g riebalų, o 100g jautienos riebalų tik apie 3g.

Šaltinis: Mazurkevič SA. Paklydimų enciklopedija. Mityba. Maskva, 2005
kaip logiska....galejot bent jau is tos vienos knygos ir imti visa info, gal nepriestarautu tarpusavy?:D
pirmiau man sis jusu internetinis puslapis patiko, o dabar visada skaitau atidziai..nes ne pirma karta randu priestaravimu...ir negaliu padaryti is strapsnio kazkokiiu isvadu...
hm..
2010-02-13 11:22:56
labai idomu nuo kada vistiena laikoma raudona mesa...