• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kad įsimylėjimas nepakenktų figūrai  2 

2009-04-20 00:00:00

Kad įsimylėjimas nepakenktų figūrai
Eli.lt; Jupiterimages nuotr.

Dažniausiai pirmieji meilės mėnesiai moterį nudžiugina keliais be jokių pastangų išnykusiais kilogramais. Valio! Tačiau vėliau... Kai jums abiem gera kartu, kai bendras mėgavimasis maistu tampa jaukiu, atpalaiduojančiu užsiėmimu, iškyla nemažas pajojus jūsų figūrai. Šokoladiniai saldainiai, ledai, desertai – visa tai, kuo mus lepina, gali tapti tiesiog papildomais kilogramais. Norint turėti viską – ir intymias vakarienes, ir puikias kūno linijas, pasinaudokite šiais keliais patarimais:

Jūsų porcija turi būti mažesnė

Valgydama kartu su vaikinu ar vyru nepamirškite, kad jūsų abiejų energijos poreikiai skiriasi. Net jei visą laiką būnate kartu ir veikiate tą patį, vyras visada kalorijų išeikvoja daugiau. Prisiminkite, kad moters medžiagų apykaita yra lėtesnė, todėl porcija turėtų būti bent trečdaliu mažesnė.

Savaitgaliai – pavojingos dienos

Jei su savo antrąja puse susitinkate tik savaitgaliais ir jūsų namuose, tai iškyla grėsmė, kad prisivalgysite tokio maisto, kurio nevalgytumėte būdama viena. Jūsų šaldytuve atsiras tokių produktų, kurie patinka jūsų išrinktajam. Iš karto nusiteikite kiekvienam tokiam skanėstui mintyse pasakyti „stop“. Jeigu po savaitgalio dar liko tokių skanumynų, tai juos geriausia kuo greičiau pašalinti – nunešti į darbą, pavaišinti draugus ir tt.

Atsargiai kavinėse

Pasistenkite atsilaikyti prieš stereotipą, kad būtinai turite užsisakyti antrąjį patiekalą. Nesidairykite į mylimojo lėkštę ir užsisakykite kokį nors lengvą užkandį – daržovių ar vaisių salotų. Rekomenduojama vietoje visos tam tikro patiekalo porcijos užsisakyti jos pusę.

Jei gamina Jis

Jeigu vyras pats imasi ruošti vakarienę, tai ant stalo paprastai atsiranda labai kaloringų patiekalų. Be to, pasakyta pastaba apie jo gaminimą gali ilgam atvėsinti jo entuziazmą sukiotis virtuvėje. Jeigu jis jums siūlo pagaminti vakarienę, tai pasiūlykite variantą, kad pati išrinksite maisto produktus. Užuot ėmusi kiaulienos gabalą, nupirkite vištų krūtinėlių, rinkitės produktus, kurie būtų kuo liesesni.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Gairės: Jis Jeigu

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
lina
2009-11-08 15:15:46
nesamone atsisakyti maisto,skanaus,kaloringo maisto.valgau viska kas patinka,nesvarbu koks paros metas.galiu atsikelti kad ir 3h nakties prisikirsti cipsiuku,mesainuku,kepsniuku ir laimingai eiti miegoti toliau.mano svoris ne truputelio nuo maisto kiekio nekinta,tik pries menesines papilneju vienu kilogramu,kuri pastebi tik svarstykles:).kam mergaites save kankina tais nevalgymais,i impulsa geriau uzsuktu.nors as pati nemegstu sportuoti,i savaite jei syki ir uzsuku tai pasilepinti o nesportuoti,nepatinka ir tiek beto nera del ko neturiu ka mest 50kg sveriu.man uztenka figura nesiskundziu tik artimieji nepatenkinti, O KA AS PADARYSIU JEI NET MAGDONALDAI NEPADEDA
karolina
2009-05-05 18:10:49
taip , zinoma, gal isvis moterys turi per diena salotos lapa suvalgyt :D kavineje uzsisakykite puse porcijos.. gal geriau pasakykit , kad yra sporto klubas kur galima iseikvoti kalorijas, pabegiojimai stadione kai toks grazus oras.. o ne visko atsisakyti... juk tik viena karta gyvename :)