• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Sulieknėti pagal Kamasutrą  3 

Autorius: Liubov Iljina, Passion.ru
2009-09-28 00:00:00

Sulieknėti pagal Kamasutrą
Jupiterimages nuotr.

Pasirodo, tam, kad sulieknėtum, nebūtina laikytis alinančios dietos arba valandų valandas lieti prakaitą sporto salėje. Yra ir kitų, malonesnių ir naudingesnių „jėgos treniruočių“, kurios padės atsikratyti nereikalingų kilogramų. Taigi kaip sulieknėti užsiimant... seksu?!

Tiesa, lieknėti teks sąmoningai mylėjimuisi pasirenkant tokias pozas, kurios:

•    Moteriai suteikia daugiau fizinės apkrovos, nei vyrui,

•    Veiks tas zonas, kurios, kaip manai, tavo kūne yra problematiškiausios.

Na ir, žinoma, nepamiršk: mankštintis reikia reguliariai ir sistemingai!

Gali būti, kad ši idėja tau pasirodys ir keistoka: jausmų ir emocijų šventovę paversti mankšta ir mechaniškais kūno judesiais. Nors, kita vertus, jei partneriui gundančiai pakuždėsi: „Nagi, gulkis ir pabūk mano treniruokliu...“ – gali būti, kad jūsų lovoje papūs ir naujų seksualių vėjų.

Visų pirma, tai – smagu, o antra – labai netikėta. Trečia – seksologai jau seniai kalba, jog vyrams taip pat kartais norisi atsidurti pasyviojo partnerio pozicijoje. Daugumą jų netgi labai jaudina, kai moteris sekse drąsiai imasi veiksmų iniciatyvos.

Štai keletas pozų, kurios suteiks ir malonumo, ir padės sudeginti daugiau kalorijų.

Moteris viršuje

Net klasikinis šios pozos variantas, kai vyras guli, o moteris jį apžergusi klūpi, partneriai atsisukę veidu vienas į kitą, padidina moters fizines apkrovas. O juk šią pozą galima ir pasunkinti. Pavyzdžiui, štai 3 jos variantai:

•    Nesudėtingas: atsilošk atgal ir pasiremk už nugaros atmestomis rankomis.

•    Sudėtingesnis: Atsitūpk (veidu arba nugara į partnerį) ir judėk nesiremdama rankomis.

•    Pažengusioms: Užgulk partnerį, kuo glaudžiau prie jo prisispausk. Beje, būtent šia poza klitoris stimuliuojamas itin efektyviai!

Moters viršuje aukštasis pilotažas – keisti savo padėtį virš vyro, pereinant iš klasikinės pozos į pasunkintą, tačiau savo intymia vietele nepaleidžiant jo pasididžiavimo. Ši pozų grupė tinka ne tik bendram tonusui. Ji puikiai mankština visas moters problemines vietas – pilvo presą, klubus, šlaunis.

Beje, apsunkinimą ir kartu nepamirštamus įspūdžius žada ir judėjimo krypties pakeitimas. „Kamasutra“ tokiu atveju rekomenduoja „verpstės sukimąsi“: vyras gulasi ant nugaros, moteris sėdasi ant jo, įsikiša į vidų „meilės įnagį“ ir pradeda sukti klubais ratus, vis didindama greitį ir įsisiūbuodama, kad susidarytų judesio inercija. Toks meilės paįvairinimas iš abiejų partnerių reikalauja ypatingo meistriškumo.

Vyras ir moteris sėdi

Ši poza taip pat turi keletą variacijų.

•    Vyras sėdi pražergęs kojas. Moteris atsisėda ant jo klubų, kojomis apsiveja jį per juosmenį. Jeigu sunku judinti savo kūną be rankų – ji gali atsiremti (į lovą ar grindis) arba įsitverti partnerio. Judesius atlikti galima įvairiai: arba paprasčiausiai kilnotis aukštyn-žemyn, arba sukti klubus, arba suderinti abu šiuos judesius. Pastarasis variantas – bene sunkiausias, tačiau tikrai garantuos naujų pojūčių, bus lengviau surasti tašką G.

•    Tai pati sportiškiausia, romantiškiausia ir intymiausia iš visų čia minimų pozų. Moteris ir vyras sėdi priešais vienas kitą, truputį atsilošę ir atsirėmę rankomis į lovą. Poza pati savaime gana sunki – pabandykite tokioje padėtyje judėti „nepamesdami“ vienas kito! Tačiau jei esate pasirengę kelti savo meistriškumą – kodėl gi ne? O kalorijas deginti geriausiai padėtų variantas, kai partneris nejuda, judesius atlieki tik tu.

•    Jei trokšti romantikos, ypač tiks ir šis variantas. Atsisėsk ant sėdinčio vyro, apsivyk jį kojomis. Apsikabinę abu pradėkite judėti vienas link kito. Kadangi esant tokia poza judesių amplitudė nebus didelė, seksas bus švelnus, labai intymus ir jausmingas – juk galima žvelgti vienas kitam į akis, glamonėtis, kuždėtis. Nepaisant to, kad poza gana lėta ir melancholiška, fizinė apkrova išlieka pakankamai rimta – tik pabandyki nesinaudodama rankomis lėtai kilnotis ir nusileisti! Ryte neabejotinai pajausi, kad turi raumenukus ir juos netgi maudžia!

Ši pozų grupė puikiai treniruoja kūną. Ypač jei nesiramsčiuosi rankomis, o judėsi pasikliaudama tik savo klubų, dubens ir pilvo raumenimis.

Vertikalios pozos

Pamiršk pačia žinomiausią pozą, kai vyras stovi, juda ir dar laiko moterį ant rankų. Juk ieškai ne lengviausio kelio! Specialiai moters kojoms ir presui esama ir visai kitokių stovimų pozų.

•    Atsiklaupus. Vyras klūpi ant vieno kelio, moteris – veidu į jį, taip pat klūpėdama ant vieno kelio. Kita koja permesta virš vyro kelio (tos jo kojos, kuri į grindis remiasi pėda). Galite judėti abu, galite – pakaitomis. Šiai pozai prireiks ne tik ištvermės, bet ir vikrumo – galite net susirungti, kuris greičiau praras pusiausvyrą ir nukris. Ypatinga tokios „avarijos“ užduotis – nepamesti partnerio, išlaikyti jį savyje ir tęsti judesius tokioje pozoje, kokia nukritote.  

•    Veidas prie veido. Dar viena poza, kurią nesunku aprašyti, bet tikra akrobatika padaryti. Atsiklaupkite ant lovos, veidu vienas į kitą. Apsikabinkite. Tokioje padėtyje reikia įsigudrinti ir leisti vyrui įsiskverbti bei judėti jo neišleidžiant iš savęs. Sunku, tačiau puikiai tarnauja užsibrėžtam tikslui: patobulinti kūno formas.

•    Pakibus. Jei anksčiau išvardytos pozos jūsų porai įprastos, siūlome į pasaulį pažvelgti kitu kampu. Partneris atsistoja visu ūgiu, tu – šalia, nugara į jį. Pasilenki ir atsiremi rankomis į grindis. Partneris suima tavo klubus ir juos kilsteli. Tavo užduotis – išsilaikyti tokioje padėtyje ir dar patirti malonumą. Poza unikali tuo, kad padeda tvirtinti rankų raumenis – tiek tavo, tiek partnerio.

Pozos, kai moteris guli

Jei manai, kad dabar bus aprašomos pozos, kai pagaliau galėsi prigulti ir ilsėtis, klysti. Ir jei manai, kad atsigulus neįmanoma treniruotis – klysti dar labiau.

•    Pavyzdžiui, kad ir „Kamasutroje“ aprašyta poza „bambuko aprišimas“. Moteris gulasi ant nugaros, užmeta vieną koją partneriui ant peties. Kita koja ištiesta ir įtempta. Lytinio akto metu kartkartėmis pakeisk kojas vietomis. Poza pareikalaus ir jėgų, ir koncentracijos.

•    Yra ir dar viena poza, kuri nėra labai sudėtinga, tačiau pareikalaus lankstumo ir leis patirti naujas malonumo aukštumas: atsigulk ant nugaros, pakelk kojas ir sukryžiuok.

•    Kita poza, leisianti pasijusti tikrais seksualinių pojūčių valdovais. Vyras atsisėda ant lovos, parietęs kojas po savimi, moteris gulasi šonu jam ant klubų, ranka apsiveja partnerio kaklą ir pati įveda jo penį į makštį.

Kaip matai, variacijų ir fantazijų galimybės – beribės. O svarbiausia – kad lieknėti padeda visos be išimties sekso pozos. Svarbiausia – kad seksas būtų aktyvus. Taip net ir kas 3 minutes keičiant jums įprastas ir patogias pozas sudeginama daugiau kalorijų, nei mylintis viena poza ir atliekant minimalų judesių kiekį.



Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Isbandziusi
2009-09-30 23:58:57
Na jei isites vaiksciojau i treniruokliu sale gal 4men, numeciau tik kelis kg, nes treneris liepe valgyti normaliai, kad butu jegu, o paskiau tipo numesi svori.. hmm.. nelabai matau rezultatu..
O vat savaite Turkijoj su vyru, buvo rojus, grizusi atsistojau ant svarstykliu ir pasirodo per savaite numeciau 7kg.. tai buvo kazkas ;O
Eva
2009-09-30 09:43:10
Reik atlikt kontrolinį eksperimentą: 1 mėnuo treniruočių su treniruokliu, 1 mėnuo - su vyru. Tada žiūrėsim, per kurį mėnesį nukris daugiau :D
susidomejes
2009-09-30 00:04:06
Tai ka, nera komentaru??? Visi nuejote bandyti??? :))