• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Išsiskyrimas: išgyvenimo planas mėnesiui

Autorius: pagal iVillage.com
2011-11-15 10:31:00

Išsiskyrimas: išgyvenimo planas mėnesiui
Freedigitalphotos nuotr.
Ką tik išsiskyrei su tuo, kurį mylėjai. Jautiesi beviltiškai. Bet kad ir kaip neįmanoma tai atrodytų dabar, tu tikrai tai pereisi ir... sustiprėsi. Beveik kiekvienas žmogus šioje žemėje yra patyręs išsiskyrimo su mylimuoju kartėlį. Taigi dabar svarbiausias klausimas – kaip iš šios nevilties išsikrapštyti kuo greičiau. Pateikiame tau gidą, kaip savaitė po savaitės atgauti gyvenimo džiaugsmą po skyrybų!

Pirmoji savaitė

Akimirką, kai sužinosi, kad tave paliko, skambink savo sesei ar geriausiai draugei ir paprašyk, kad pabūtų kartu. Kol ji vyks pas tave, paskambink kitai draugei ir pakalbėk. Daryk bet ką, kas atitrauktų tavo mintis. Tik kai išgirsi skambinant į duris, gali kiek atsipalaiduoti. Atėjus draugei išsiverk, išsirėk, iškeik jį – paleisk iš savęs visas negatyvias emocijas. Tada galėsi kalbėti. Išpasakok draugei viską nuo pradžios iki pabaigos. Juk ji tam ir yra geriausia draugė, kad išklausytų, tiesa?

Jei jautiesi klaikiai, pasistenk tą naktį nelikti viena. Paprašyk, kad draugė pernakvotų pas tave, arba eik nakvoti pas ją.

Manai, kad sunkiausia bus naktį užmigti? Nebūtinai. Veikiausiai išsiverkusi tu užmigsi greitai. Bjauriausia bus prabusti kitą rytą. Tada tikriausiai užplūs nauja širdperšos banga, visu sunkumu užgrius suvokimas: jis išėjo, likai viena. Taigi pasistenk ir kitą dieną ko nors imtis ir būti ne viena. Net jei viską darysi kaip robotas, svarbiausia – atsispirti pagundai jam paskambinti ar parašyti el. laišką.

Antroji savaitė

Nuo šoko jau atsigavai. Dabar metas matuotis naują, laisvos merginos ar moters vaidmenį. Pasakyk draugams, artimiesiems, kad išsiskyrei.  Net jei nesijauti rami – suvaidink, kad taip jautiesi. Jei nenori ko nors plačiau komentuoti – tai ir nereikia, pasakyk žmonėms, kad nenori apie tai kalbėti. Patikėk, jie tikrai jaučiasi sutrikę ir nė patys gerai nežino, kaip su tavimi kalbėtis – ar klausti smulkmenų, ar elgtis lyg niekur nieko.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus