• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Apsipirkinėjimo įpročiai Lietuvoje ir Latvijoje (apklausa)

Autorius: eli.lt
2010-04-01 10:00:00

Apsipirkinėjimo įpročiai Lietuvoje ir Latvijoje (apklausa)
jupiterimages.com nuotr.

 „Tie, kurie pasakė, kad pinigai negali nupirkti laimės, tiesiog nežinojo, kur reikia apsipirkti“ – anekdotas, kuris atskleidžia tipinį amerikiečių požiūrį į apsipirkimą. Amerikoje tai yra neatsiejama kasdienio gyvenimo ir kultūros dalis. O kokius jausmus apsipirkimas sukelia Baltijos šalių gyventojams?

Apsipirkimas Lietuvos ir Latvijos gyventojams tapo kasdiene būtinybe – taip teigia net 60 proc. lietuvių ir 72 proc. latvių. Tokius rezultatus atskleidė Švedijos kompanijos „HL Display“, teikiančios parduotuvių įrangos bei sprendimų paslaugas, užsakymu atlikta apklausa. Tyrimu buvo siekta sužinoti pirkėjų nuomonę apie jų apsipirkimo poreikius ir kas padarytų šį procesą malonesnį bei patogesnį.

Teigiamas emocijas apsipirkinėdami patiria tik 26 proc. Lietuvos pirkėjų. Dar liūdnesnė padėtis Latvijoje, kur apsipirkimu džiaugiasi tik 14 proc. gyventojų. Taigi, tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje apsipirkimas žmonėms yra kasdienė būtinybė ar nemalonus darbas, o tai liudija, kad apsipirkimo aplinka nėra patraukli pirkėjams. Rezultatai taip pat rodo, kad apsipirkimą pramoga laiko daugiausia jaunimas. Kuo žmogus vyresnis, tuo apsipirkimas jam tampa nemalonesniu darbu.

Pasak „HL Display“ Baltijos regiono pardavimų direktorės Inesės Silės, apklausa parodo, jog prekybininkai tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje per mažai dėmesio skiria apsipirkimo komforto gerinimui ir neieško sprendimų, kurie pirkėjams suteiktų kuo didesnį pasitenkinimą.

Tiek lietuviai, tiek latviai, vertindami apsipirkimo aplinką, nurodė, jog labiausiai apsiperkant netenkina tai, kad ne visada lengva surasti produktų kainas, jie taip pat sunkiai randa reikalingus produktus, dažnai parduotuvėse trūksta salės darbuotojų, kurie suteiktų informacijos. Tokie rezultatai liudija, kad Lietuvoje ir Latvijoje apsipirkimo aplinka nėra pakankamai draugiška pirkėjams.

„Gerai apgalvoti prekybos vietų įrangos sprendimai, prekių išdėstymo ypatumai, patogus apsipirkimas didina teigiamas pirkėjų emocijas, taip pat ir prekybos centrų pardavimus. Krizės baigiasi, o kokybiškos prekės bei tinkamai įrengta ir patraukli parduotuvės aplinka ir toliau skatins žmogų grįžti apsipirkti“, – sako „HL Display“ Baltijos regiono pardavimų direktorė Inesė Silė.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​
Ar mėgstate apsipirkinėti?
Taip, tai mano gyvenimo dalis.
36 (43.37 %)
Apsipirkinėju tik tuomet, kai yra būtinybė.
41 (49.4 %)
Apsipirkinėti man nepatinka.
6 (7.23 %)


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus