• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai
Namuose vartotojai labiausiai vertina lankstumą
Autorius: Elektrolux
2009-04-29 00:00:00

Namai pasaulio vartotojams nebėra viso labo vieta - jie tampa koncepcija, tarnaujančia įvairiems  tikslams: 75 proc. pasaulio vartotojų namus laiko asmenine priebėga, kurioje gali atsipalaiduoti, 61 proc. aplinka, kur jaučiasi saugiai, 51 proc. šeimos susibūrimo centru ir net 36 proc. pramogų ir pasilinksminimų erdve.

Pagrindinis bruožas, apjungiantis įvairių rinkų, tame tarpe ir buitinės technikos, tendencijas yra lankstumas. „Vartotojai nenori būti apriboti laiko ir erdvės, jie nori kokybiškų ir pilnaverčių potyrių, todėl ateities prietaisai turi ne tik suteikti maksimaliai kokybišką rezultatą, bet ir būti dar ergonomiškesni, paprasčiau naudojami, leidžiantys taupyti laiką bei mėgautis procesu“, - sako UAB „Electrolux“ vadovas Deimantas Kirlys.

Viena iš trijų pagrindinių tendencijų – tai „namų profesionalizavimas“, kuris atsispindi augančiuose namų spa, sporto įrangos, namų kino, aukščiausią rezultatą užtikrinančios foto-įrangos pardavimuose. „Profesionaliai įrangai prilygstantys daiktai šiandien yra reikšmingas statuso ženklas“, - sako D.Kirlys.

Pasak jo, aistringiausi gurmanai jau nebeapsieina be specialios vyno spintos, esspreso aparato, kepsninės, šaldytuvo, tiekiančio ledukus, geriamą bei gazuotą vandenį ir panašių daiktų.

Kita artima šiai tendencija lemia, jog namai tampa pagrindine pramogų arena. Didelei daliai žmonių maisto gaminimas ir bendravimas glaudžiai susiję, kai kurie jį vertina ir kaip rafinuotą pramogą, suteikiančią galimybę pademonstruoti savo sugebėjimus ir sužavėti svečius.

Su tuo neabejotinai susijęs ir svetainių bei virtuvių erdvių susiliejimas bei novatoriškas baldų dizainas, leidžiantis ir matyti, ir būti matomam, ir technologijos, kurios maisto gaminimą paverčia lengvu, maloniu ir vizualiai traukiančiu potyriu.

Tenkindama šiuos vartotojų poreikius „Electrolux“ kuria koncepcinį interaktyvų daugiafunkcinį stalą „Rendez-vous“, ant kurio stalviršio galima ir gaminti – kaitinimo vietos atsiranda ten, kur pastatomas puodas ar keptuvė, ir valgyti. Be to, inovatyvūs sprendimai leidžia prietaisus pakrauti be laido, o apačioje įmontuoti tai, kas reikalinga šeimininkui – orkaitę, šaldytuvą ar kt. įrangą.

Nuolat tobulinamos technologijos atpigina gamybą, o globali rinka leidžia lengviau padengti inovatyvių produktų kūrimo sąnaudas – visa tai sukuria prielaidas trečiajai tendencijai – „premium“ klasės produktų masiškėjimui.

„Tai, kas seniau buvo prieinama tik daliai vartotojų, šiandien puikiai perimama viduriniosios klasės – nuo kelionių lėktuvu į egzotiškus kraštus ar dizainerių sukurtų baldų iki ITT technologijų“, - sako „Electrolux“ vadovas.

Šiandien turintiems nedidelius butus vartotojams „Electrolux“ jau yra sukūrusi itin kompaktiškų prietaisų (skalbyklė, džiovyklė ir indaplovė) liniją. Naujausia kompanijos koncepcinė idėja – kompaktiška sensorinė sieninė virtuvė „Volare“.

Ji puikiai tinka mažoms erdvėms ir minimalistiniams interjerams – nenaudojama atrodo tarsi meno kūrinys. Tuo tarpu jos valdymas paremtas prisilietimu ir intuityviais vartotojo sprendimais – pabraukus vienu pirštu, įpilama karšto vandens, dviem – esspresso; priklausomai nuo patiekalo iškepimo lygio, keičiasi orkaitės apšvietimo spalva. Be to, atiduodant duoklę visagaliui lankstumui – reikiamus modulius pasirenka pats vartotojas.

„Besikeičianti ekonominė situacija ir pačius vartotojus verčia būti lankstesnius. Tačiau tai nereiškia, kad jie ignoruos naujus daiktus – priešingai, vartotojai daug reiklesni nei bet kada iki šiol ir nori išsiskirti, todėl daugiausia laimės gamintojai, kurie aktyviai siūlys dar geriau poreikius atitinkančias naujoves“, - sako „Electrolux“ vadovas.

Šias tendencijas paremiančius duomenis 2008 m. surinko ir susistemino viena iš 5 didžiausių tarptautinių tyrimų kompanija GfK Roper Consulting, 25 pasaulio šalyse apklaususi daugiau nei 30 tūkst. respondentų nuo 13 metų. Šie duomenys reprezentuoja 1,1 mlrd. pasaulio vartotojų.




Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus