• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Maistas - ne priešas

Autorius: eli.lt
2013-03-01 00:10:00

Maistas - ne priešas

Metas įsisąmoninti: maistas – ne priešas. Šokoladiniai traškučiai iš dubenėlio patys į mūsų skrandį nesušoka, o per reklamos pertraukėlę suteptas sumuštinis pats neįsiprašo į burną. Taigi jei jau su kuo ir verta pakovoti – tai nebent su savo netikusiais įpročiais ir ydingu požiūriu į maistą.

Štai 5 veiksmingi patarimai, padėsiantys jums pažvelgti į maistą kitaip!

Harmonizuojame apetitą

Sunku patikėti, bet išties dažnai dėl augančio viršsvorio pagrįstai galima kaltinti... laiko skylę! Moksliškai apskaičiuota, kad laiką, kai jūs realiai pasisotinate, ir akimirką, kai smegenys pagaliau tai suvokia, skiria... 20 minučių!

Kai maistas suskirstytas griežtomis porcijomis – tai nėra problema, mat jo kiekis ribotas, taigi porciją suvalgius nebekyla pavojus persivalgyti. Tuo tarpu jei kramsnoji tokį maistą, kurio porcijos ribos labai neaiškios – pvz. dubenį kukurūzų spragėsių, maišelį krekerių ar pan., maždaug 20 min. tu valgai tai, ko tavo alkiui numalšinti jau seniai nebereikia, taigi akivaizdžiai persisotini. Dar blogiau, jei valgai ne todėl, kad esi alkana, o todėl, kad nuobodžiauji, nerviniesi ar tiesiog iš įpročio. Tad nuo šiol pasinaudok šiais patikimais apetitą harmonizuoti padedančiais patarimais:

• Maistą, net ir užkandžius (o tiksliau – ypač užkandžius!) suskirstyk porcijomis ir jų nebeviršykite.

• Prieš sėsdama valgyti visada pagalvok, ar iš tikrųjų esate alkana?

• Skirk laiko pavalgyti – tuo metu neužsiimk kitais darbais.


Pasiruošk užkandžių

Dažnai persivalgoma ne todėl, kad staiga įsigeidžiama pačių kaloringiausių patiekalų, o todėl, kad tiesiog tie, kaloringieji, atsiduria po ranka. Taigi paprasta strategija: norint išvengti nereikalingo maisto atakų geriausia iš anksto pasiruošti pageidaujamų užkandžių, kad jie prireikus būtų po ranka.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus