• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Nepamirškite suvalgyti pusryčių!

2008-02-12 00:00:00

Nepamirškite suvalgyti pusryčių!

Paprastai rytais skubame išbėgti iš namų ir ramiems pusryčiams ne visada lieka laiko. Ryte nepapusryčiavę, prieš vidurdienį jūs jausitės vangiai, būsite suirzę, be to, tai neigiamai veikia jūsų svorį. Sveiki ir maistingi pusryčiai suteikia ne tik energijos, bet ir sveikatos. Sveikas rytinis valgis pagerins jūsų medžiagų apykaitą, dienos metu bus lengviau kontroliuoti alkio pojūtį. Sėkmingos dietos pagrindą sudaro reguliarus sveikų pusryčių valgymas.

Jūs rytais labai skubate ir neturite laiko ruošti pusryčių? Štai keletas patarimų, kurie padės greitai paruošti skanius ir maistingus pusryčius.

• Ruoškite pusryčius iš avižinių kruopų ar avižinių miltų. Avižose gausu organizmui reikalingų vitaminų ir mikroelementų, jos gerina virškinimo organų darbą, valo organizmą. Avižinės kruopos yra maistingos ir lengvai virškinamos, todėl labai tinkamos valgyti ryte. Iš jų gaminamos košės, sriubos, apkepai ir kt. Valgio paruošimas užtrunka apytiksliai 45 minutes. Galite pasigaminti didelę porciją ir sušaldyti, kad ryte greitai galėtumėte pašildyti mikrobangų krosnelėje. Galite vartoti avižinius dribsnius, kurie yra labai greitai paruošiami, tačiau turi mažiau vertingų savybių.

• Iš naujo atraskite kiaušinius. Kiaušiniuose yra daug vertingų vitaminų, jie turtingi baltymais bei mineralinėmis medžiagomis. Vienas vidutinis kiaušinis turi tik 78 kalorijas. Juos galima gana greitai paruošti, yra lengvai virškinamas maisto produktas. Kietai išvirę keletą kiaušinių įdėkite į šaldytuvą, jie bus tinkami vartoti visą savaitę. Galite valgyti juos vienus su trupučiu druskos ir pipirų arba perpjaukite per pusę ir uždėkite ant riekelės paskrudintos kvietinės duonos ar bandelės.

• Pasidarykite įvairių javų mišinį. Susimaišykite valgymui skirtus javus su džiovintais vaisiais ir riešutais. Pasidarę didesnį mišinio kiekį laikykite jį biriems produktams skirtuose induose ar medžiaginiame maišelyje. Rytais beliks užpilti juos pienu ar jogurtu.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus