• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Paprastos kulinarinės gudrybės

Autorius: eli
2013-03-07 00:00:00

Paprastos kulinarinės gudrybės
"Gamma" nuotr

* Žiedinių kopūstų spalvą išsaugosime, jei juos virdami į vandenį įbersime šaukštelį cukraus.

* Jeigu norite, kad burokėliuose liktų kuo daugiau vitaminų, juos virkite pasūdytame vandenyje.

* Patartina į bulvių košę pilti tik karštą pieną, nes nuo šalto ji pasidaro tamsi.

* Riebių produktų – lašinių, dešrų, taukų – nerekomenduojama laikyti polietileniniuose maišeliuose. Geriau juos suvynioti į foliją.

* Liesa jautiena ir veršiena skatina plaukų augimą. Šį procesą stimuliuoja jose esančios amino rūgštys – metioninas ir cisteinas.

* Neriebi aviena turi vyrišką potenciją stimuliuojančių medžiagų, o kalakutiena padidina serotonino lygį kraujyje.

* Česnako galvutėje yra 7 proc. baltymų. Ypač daug vitaminų turi jaunas česnakas, kol jo galvutė dar nesusiformavusi į skilteles.

* Alyvuogių aliejumi išteptą mėsą galima laikyti šaldytuve nesušaldytą 1-2 dienas.

* Kepta žuvis bus skanesnė, jei prieš kepimą ją pamerksite į pieną 15-20 min. (1 stiklinei pieno 1 arbatinis šaukštelis druskos).

* Salotos skleis pikantišką aromatą, jei prieš tai lėkštę, į kurią dėsite salotas, ištrinsite česnaku.

* Šviežius žalumynus kietai suvyniokite į foliją ir įdėkite į šaldymo kamerą. Jie išliks švieži 2-3 mėnesius. Skonis nepasikeis, bus tiek pat aromatingi. To negalima pasakyti apie sūdytus ar džiovintus žalumynus.

* Mandarinai ar jų sultys turi daug vitamino A (karotino), kuris 9 proc. sumažina riziką susirgti kepenų ar kitų organų vėžiu. Tik nepamirškite, kad visos sultys geriamos 30 min. prieš valgį.

* Prisirpusios citrinos yra sunkios, oda riebaluota ir graži. Tokios citrinos sultingos, jose mažai sėklų. Rinkitės sodrios spalvos citrinas, bet ne kietas. Saugoti citrinas geriau vandenyje, tuomet jos ilgai išliks sultingos.

* Dietologai tyrimais įrodė - šaldytos daržovės naudingesnės. Kol šviežios daržovės pateks ant prekystalio, jos praras daugumą jose esančių vitaminų ir mineralų. O štai ką tik nuskintose ir užšaldytose daržovėse išlieka visos žmogaus sveikatai naudingos medžiagos. Austrų mokslininkai sulygino žiemą ir pavasarį šalyje parduodamų importinių šviežių ir užšaldytų daržovių maistingumą.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus