• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Žiemos vitaminai: 10 pačių naudingiausių produktų  1 

Autorius: Ladies.academ.org
2009-12-07 10:50:00

Žiemos vitaminai: 10 pačių naudingiausių produktų
Jupiterimages nuotr.

Kaskart apsilankiusi parduotuvėje į maisto krepšelį kraunate tuos pačius produktus, nes žinote, kad jie labai maistingi, tegul ir pabodę? Metas išbandyti šį bei tą naujo!

Dietologai ir mitybos specialistai spėjo mus įtikinti, kad, pavyzdžiui, brokoliai, mėlynės ir obuoliai – labai naudingi. Tačiau vien šia „šventąja trejybe“ juk ilgai nesimaitinsi, o atėjus šalčiams jų apskritai ne visada galima gauti.

Bet tai nereiškia, kad žiemą teks likti visai be vitaminų ar maitintis vien konservais. Štai 10 produktų, kurie puikiai papildys mūsų organizmo vitaminų ir mineralų atsargas rudenį ir žiemą.

Ridikas

Šis šakniavaisis turi daug vitamino C, o pastarasis, kaip žinia, būtinas organizmo imunitetui stiprinti. Be to, vitaminas C padeda odai geriau maitintis, likti elastingai. Žiemą šios pagalbos dar ir kaip prisireikia.

Dar vienas ridiko pliusas – spalva. Kaip tvirtina dietologai, ryškios spalvos, netgi lėkštėje, padeda įveikti blogą nuotaiką bei depresiją ir kartu išvengti per didelio apetito. Taigi purpurinės spalvos ridikėliai suteiks smagių akcentų jūsų salotoms. O ne tokios išraiškingos spalvos, bet ne mažiau maistingi juodieji ir baltieji ridikai dovanos joms pikantišką skonį. Ridikas kiekvienam daržovių patiekalui suteiks maloniai aitraus, kartoko prieskonio. Ypač jei salotas pagardinsite grietine ir druska.

Žalieji žirneliai

Mes pripratome juos vertinti kaip užkandį arba kaip priedą prie salotų, o štai amerikiečiai žirnelius tradiciškai vartoja kaip garnyrą. Ir teisingai daro. Juk žirneliuose gausu vitaminų C, E ir K (pastarasis labai reikalingas gerai kraujotakai ir sveikiems kaulams palaikyti). O kalorijų jie turi mažai.

Taip pat žirniuose apstu geležies, fosforo ir kalio, jie skatina papildomų skysčių pasišalinimą iš organizmo, o kadangi juose daug ląstelienos, greitai suteikia sotumo jausmą.

Cukinijos

2 psl.
Puslapis 1 iš 4Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
sofija
2010-01-25 15:18:15
ir daug mesos, as kalakutienos daug valgau, nera kaloringa, bet labai sveika, juolab is arvi tai ir visada sviezia buna