• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

5 taisyklės metant svorį po gimdymo

2009-03-16 00:00:00

5 taisyklės metant svorį po gimdymo
Fitpregnancy.com, Jupiterimages nuotr.
Metant po nėštumo likusius kilogramus, kaip visada, svarbu laikytis įsitvėrus sveikos mitybos, mankštos ir aktyvaus gyvenimo būdo banginių.  O šios 5 strategijos padės maksimaliai išnaudoti savo galimybes norinčioms kuo greičiau sugrįžti į prieš gimdymą turėtas kūno formas.

1.    Siesta kada tik gali. Moksliniais tyrimais įrodyta, kad miego stoka neigiamai veikia hormonus, atsakingus už alkio jausmą ir kalorijų deginimo spartą. Na, žinoma, kai esi ką tik iškepta mama, neretai  išsimiegoti tampa keblu. Jei esi priversta nuolat prabudinėti naktį, pasistenk atsigriebti dieną ir leisk sau pamiegoti keletą valandų pietų miego kartu su kūdikiu (arba kelis kartus po valandą).

2.    Valgyk geriau, užkandžiauk dažniau. Pasistenk išvengti ilgų pertraukų tarp valgių, ypač jei kūdikį maitini krūtimi. Sveikas maistas ir užkandžiai padės išlaikyti energiją, darbingumą ir sveiką protą. Be to, jei nieko neužkrimtusi kankinsiesi 3-4 valandas, atėjus valgio metui bus sunkiau išsirinkti sveikus produktus.

3.    Valgyk iš mažų lėkščių. 2006 m. atliktoje mokslinėje studijoje teigiama, kad žmonės į didesnes lėkštes labiau linkę prisikrauti daugiau maisto, o mažos lėkštės sukelia priešingą efektą. Metant svorį kontroliuoti porcijų dydį itin svarbu. Valgydama iš mažesnių lėkščių lėngviau atsispirsi pagundai suvalgyti pernelyg daug ir sumažinsi porcijas apsieidama be nuobodaus jų svėrimo ir dydžio matavimo.

4.    Žalia šviesa daržovėms. Daržovės, lyginant su kitais maisto produktais, turi bene mažiausiai kalorijų. Be to, jose esančios maistinės skaidulos ilgam suteikia sotumo ir pilnumo jausmą, taigi apriboti suvartojamas kalorijas tampa lengviau.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus