• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Joga nėštumo ir gimdymo metu

2009-01-13 00:00:00

Joga nėštumo ir gimdymo metu
Mama.lt, "Gamma" ir yoga.about.com nuotr.
Joga – puikus būdas dar nėštumo metu pasiruošti artėjančiam gimdymui, išvengti gimdymo traumų. Tačiau tik nedidelė dalis nėščiųjų žino, kad joga gali padėti ir atėjus gimdymo laikui.

Joga nėštumo metu išpopuliarėjo paskutiniais praėjusio amžiaus dešimtmečiais, jos nauda būsimosioms mamoms neabejojama. Joga pagerina laikyseną, lankstumą, ugdo ištvermę, tvirtina sąnarius. Joga taip pat padeda sutelkti dėmesį, skatina atsipalaiduoti.

Visa tai, be abejo, yra puiki gimdymo traumų prevencija.


Gimdymas su joga

Tupėjimas

Nėštumo metu: ši pozą teigiamai veikia dubens vidaus organus, raiščius. Taip atsitūpus rekomenduojama atlikti ir kegelio pratimus.

Gimdymo metu: galite pasinaudoti šia pozą kad paspartintumėte gimdos kaklelio atsivėrimą. Ji padeda kūdikiui patogiau įsitaisyti dubens apačioje, pasiruošti gimimui. Būnant tokioje padėtyje gimdymui padeda ir gravitacijos jėga. Kad būtų patogiau, tupėkite atsirėmusi į gimnastikos kamuolį, o jei sunku tupėti – pamėginkite pabūti panašia poza sėdėdama ant gimnastikos kamuolio.




Kario įtūpstas (siūbuojant)

Nėštumo metu: Stiprina kojas, didina ištvermę. Dubens srities organus veikia stojantis šia poza ir grįžtant iš jos. Kuo daugiau patirties turėsite – tuo labiau jausite savo dubens sritį, išmoksite ją įtempti ir atpalaiduoti.

Gimdymo metu: Darydama šį įtūpstą vieną koją užkelkite ant kėdės ir judėkite pirmyn-atgal. Toks judesys padės jums kontroliuoti įtampą dubens srityje. Tai taip pat padės kūdikiui nusileisti žemyn, surasti tinkamiausią poziciją kelionei gimdymo takais.




Kūdikio poza

Nėštumo metu: Padeda atsipalaiduoti, atveria klubus ir dubens sritį. Mažina nugaros skausmus, sumažina spaudimą nugaros apačioje. Taip pat ypač tinkama poza atlikti kegelio pratimams.

Gimdymo metu: Pasinaudokite šios pozos privalumais kad pailsėtumėte tarp sąrėmių. Kvėpuokite giliai, leiskite kūnui visiškai atsipalaiduoti, kol vėl pajusite užeinant skausmo bangą. Jei sunku nusilenkti iki žemės, rankas ir galvą padėkite ant gimnastikos kamuolio.




Katė

Nėštumo metu: Mažina nugaros skausmus, didina ištvermę. Kai nugarą sulenkiate, atpalaiduojate nugaros apačios raumenis, o išsiriesdama ištempiate pilvo raumenis, atpalaiduojate dubens sritį.

Gimdymo metu:  Ši poza pravers jei gimdymo metu jums skaudės nugarą. Judindama pilvą aukštyn ir žemyn padėsite kūdikiui atrasti optimalią poziciją gimimui.




Pilvo kvėpavimas ir žemi garsai

Nėštumo metu: Išmokite šios kvėpavimo technikos, kuri pravers jums stangų metu – padės tinkamai stumti kūdikį. Giliai įkvėpkite, o iškvėpdama pamėginkite išleisti kaip galima žemesnį garsą. Pajuskite, kaip susitraukia jūsų pilvo sritis, atsipalaiduoja pilvo apačia.

Gimdymo metu: Šis kvėpavimas ir monotoniški žemi garsai iškvepiant padeda lengviau ištverti skausmą, jis tarsi „išdainuojamas“. Ir atvirkščiai – aukšti garsai, spiegimas gimdant, manoma, skausmą pasunkina. Taip pat nepamirškite šio kvėpavimo stangų metu. Įtempiant viršutinę pilvo dalį ir atpalaiduojant apatinę palengvinama kūdikio kelionė gimdymo takais.


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus