• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Joga nėščiosioms

Autorius: Super-lady.ru, Gerda Zemenskaitė
2010-08-17 09:00:00

Joga nėščiosioms
Jupiterimages.com nuotr.

Jeigu Jūs planuojate nėštumą arba greitai tapsite mama, tai verta šiek tiek pakeisti savo gyvenimo ritmą. Žinoma, motinystė ir taip pakeis gyvenimo būdą. Tačiau norėtųsi atkreipti būsimų mamų dėmesį nėštumo periodu. Nėštumas tai ne liga, todėl neverta apsikamšyti pagalvėmis ir visą šį periodą leisti lovoje. Kuo aktyvesnė būsite nėštumo metu, tuo lengviau Jūsų organizmas įveiks gimdymą.


Niekas nesiūlo mamai kilnoti sunkumus sporto salėje arba pradėti bėgioti. Visi sunkūs fiziniai krūviai, sunkumų kilnojimai bei nuovargis  - neleidžiami.


O štai gydytojo patarta dieta komplekse su fiziniais pratimais, sukurtais specialiai nėščiajai, neabejotinai duoda puikius rezultatus. Lengvas fizinis krūvis, suderintas su subalansuota dieta, padės organizmui lengviau įveikti hormonų kaitą organizme bei pagerins bendrą savijautą. Teigiamai veikia nėščiosios savijautą ir ramūs pasivaikščiojimai. Tam geriausias laikas – rytas arba vakaras.


Joga nėščiosioms: užsiėmimų specifika


Pastaruoju metu labai populiari ir tuo pačiu efektyvi, užtikrinant fizinio krūvio lygį nėščiosioms, tapo indiška jogos pratimų sistema. Tačiau, užsiėmimų metu, verta prisiminti, kad joga nėščiosioms skiriasi nuo paprastų jogos užsiėmimų. Užsiėmimų metu jėgos pratimų akcentas pakeičiamas specifiniu, kuris padės būsimai mamai būtent gimdymo metu.


Joga nėščiosioms: įtaka organizmui


Gerai, kai nėščiųjų joga tampa pastovia moteriai visais nėštumo trimestrais nuo pat pirmųjų nėštumo dienų ir iki jo pabaigos. Tie pratimai sustiprins raumenų tonusą, sumažins nėščiųjų diafragmos krūvį taip pat padės sumažinti galimų plyšimų kiekį gimdymo metu bei užtikrins taisyklingą kūdikio padėtį pilvelyje.


Didelis dėmesys jogos užsiėmimų metu kreipiamas į nėščiosios kvėpavimą, o tai yra gera profilaktika, kad nepritruktų vaisiui deguonies motinos įsčiose. Nors atrodytų, jog joga nėščiosioms kupina tik privalumų, nepamirškite prieš pradėdamos atlikinėti vienokius ar kitokius pratimus, pasikonsultuoti su savo akušere – ginekologe arba bent jau jai pranešti apie jogos užsiėmimus.



Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus