• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Apie pusryčių teikiamą naudą  1 

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2010-09-28 10:00:00

Apie pusryčių teikiamą naudą
Jupiterimages.com

Daugelis žmonių, kiekvieną rytą besiruošdami į darbą, pripranta nepusryčiauti. Geriausiu atveju, paskubomis spėjame sukrimsti sumuštinį ir išgerti puodelį kavos. Jei turime šiek tiek daugiau laiko, išsikepame kiaušinienę, tiesa? O kaip vaikų pusryčiai?


Tiesą sakant, abu variantai yra gana prasti. Pirmu atveju, į darbą einame alkanu skrandžiu, o darbo dienos įkarštyje, gliukozės lygis kraujyje staigiai krinta. Organizmas pajunta, jog jam reikalingi angliavandeniai, todėl per pertrauką puolame pirkti bandeles ar šokoladinius batonėlius.


Antrasis atvejis, kaip jau buvo minėta, nieko gero nežada, mat organizmas nesuvokia ką jam daryti su nesubalansuotais produktais ir deda visas pastangas, jam įsisavinti: tokiu atveju, nelieka jėgų ir energijos nei darbui, nei kūrybai.
Pusryčiai moterims bei vaikams


Subalansuoti pusryčiai yra itin svarbu. Visa tai esame girdėję, tačiau retai kada kreipiame į tai dėmesį. Beje, pusryčiai itin svarbu moterims, mat ryte suvalgyti maisto produktai yra lengviau įsisavinami. Sakoma, kad neteisinga vakarienė pakenks Jūsų figūrai, o neteisingi pusryčiai – pablogins odos ir plaukų būklę. Taigi, įsiklausykite į nuomonę tų, kurie mano, jog, subalansuoti pusryčiai yra grožio bei sveikatos pamatas.  Taip pat pusryčiai yra itin svarbūs mokyklinio amžiaus vaikams. Prieš išeidami į mokyklą, jie privalo suvalgyti pilnaverčius pusryčius: tai gali būti kątik iškepti mamos blyneliai, virti kiaušiniai, sausi pusryčiai, paskaninti jogurtu arba pienu, taip pat puikiai tiks ir įvairios košės. Kad nebūtų nuobodu, galite varijuoti ir kiekvieną rytą patiekti vis kitokią.


Naudingiausi produktai pusryčiams


Būtent šie dietologų patarimai yra itin svarbūs, norint užtikrinti ir sveiką vaikų vystymąsi. Mat ypač į jų racioną privalo būti įtraukti patys sveikiausi bei daugiausiai naudingų medžiagų turintys produktai.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
tomas
2010-10-01 11:26:52
DĖMESIO !!!
Jau dabar registruokitės į kursą "Esu lieknas, sveikas ir laimingas" , kur be vidinės įtampos, be alinančių dietų, be milžiniškų valios pastangų, be vaistų, be maisto papildų, be operacijų, be prakaito liejimo sporto salėse, pasieksite ir labai ilgam išsaugosite idealų trokštamą kūno svorį, tapsite sveikesni, atjaunėsite, geriau jausitės, patirsite Gyvenimo džiaugsmą !!!
Užsirašyti į šio kurso nemokamą pristatymą-įvadinį užsiėmimą galite tel:
8 678 79097, 8 670 97959. El. paštas: info@laisvi.lt
Vietų skaičius ribotas !
KURSO NEMOKAMAS PRISTATYMAS VYKS 2010.10.16, ŠEŠTADIENĮ, 15 VAL. KAUNE ADRESU LAISVĖS AL. 45, 3-IAS AUKŠTAS, 306 KABINETAS. www.laisvi.lt