• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Egzaminai artėja: ką valgyti?

Autorius: Lietuvos Sveikata
2011-04-14 09:30:00

Egzaminai artėja: ką valgyti?
123rf.com

Prisiklausiau visokių įdomybių, ką reikėtų valgyti, o ko ne, kad geriau “veiktų” galva. Norėčiau žinoti, kokių produktų reikėtų vengti?
Dvyliktokė

Iš tiesų yra produktų ar medžiagų, kurių, pasak mitybos specialistų, prasidėjus egzaminų maratonui reikėtų vengti.

Štai jie:
Bandelės, mėsainiai, sūrainiai bei sumuštiniai
Iš jų naudos jokios, plius dar ir papildomi kilogramai.
Geriau pasirūpinkite (egzamino dieną - būtinai) vaisiais, ypač tinka citrusiniai. Nepamirškite valgyti ir riešutų, kurie išties puikiai stimuliuoja smegenų veiklą.

Taurinas ir guarana

Šių medžiagų yra kavoje, juodojoje arbatoje, “kolose” ir “pepsiuose” bei energiniuose gėrimuose. Dideli šių medžiagų kiekiai kenksmingi organizmui. Kava ir arbata saikingai vartojamos bėdų, aišku, nepridarys. Mokslo įrodyta, kad gėrimai, kuriuose yra dideli minėtųjų medžiagų kiekiai, gali sukelti priklausomybę. Mat smegenys, pripratusios būti stimuliuojamos, kitaip jau nebenori “dirbti”.
Geriausiai ruošiantis egzaminams gerti žaliąją arbatą.
 
Angliarūgšte prisotinti gėrimai, alkoholis

Naudos jokios - vieni konservantai ir cukrus. Be to, jie ypač kenkia inkstams ir kepenims. Padidėjusių krūvių metu šie organai turėtų dirbti “be trukdžių”.
Naudos jokios - vieni konservantai ir cukrus. Be to, jie ypač kenkia inkstams ir kepenims. Padidėjusių krūvių metu šie organai turėtų dirbti “be trukdžių”.

Alkoholio poveikis, kaip žinia, irgi nekoks - skaudanti galva ir viso kūno silpnumas.

Norite gėrimo, kuris padėtų jaustis žvaliam? Paprasta: šaltas virintas vanduo ir šviežiai spaustos citrinos sultys.
 
Keptas, riebus, aštrus maistas

Egzaminų maratono metu organizmas nuolat išgyvena stresą, todėl sunkus maistas skrandžiui yra sunkiai įveikiamas (galimi spazmai ir kitokie sutrikimai). Sutrikus virškinimui ir galva “nedirbs” taip, kaip reikia.

Geriau rinkitės sveikus patiekalus, vitaminų gausų maistą.
 


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus