• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Gelbėkit antsvoris! Dieta vaikams  1 

Autorius: Mama.lt
2012-06-05 15:30:00

Gelbėkit antsvoris! Dieta vaikams
Freedigitalphotos.net

Deja, šiuo metu vis daugiau ir daugiau vaikų kenčia nuo antsvorio. Šis susirgimas yra labai pavojingas vaikui. Antsvoris – tai šalutinis kažkokio susirgimo faktorius, pavyzdžiui, cukrinio diabeto. 80 proc. vaikų šis negalavimas išlieka ir subrendus, įgaunant vis sunkesnes formas. Sergant šia liga pastebimas pastovus persivalgymas, o padėti įveikti šią problemą padės dieta specialiai vaikui. Dieta, esant vaiko antsvoriu,i būtina, kadangi tokiame amžiuje negalima naudoti jokių cheminių priemonių, kurios padeda mažiau valgyti.

Kokia turi būti dieta vaikams

Visų pirma pradedant kovą su vaiko antsvoriu, reikia nustatyti mažai kaloringą maistą. Neabejotinai, vaikams su antsvoriu dieta yra sunkus išbandymas ir su tuo susidoroti gali padėti tik tėvai.

Esant vaiko antsvoriui dieta bus efektyvi tik tuo atveju, jei jis bus gydomas kompleksiškai. Tokia terapija vyksta apie 20 dienų, specialistai išrašo dietą, kurioje yra labai mažai angliavandenių, mažinamas riebalų, didinamas baltymų skaičius. Be to, produktų kiekis yra mažinamas per pusę, nei kad valgytų paprastas nesergantis vaikas.

Efektyvios šiuolaikinės rekomendacijos dietai

Jokiais būdais nerekomenduojama laikantis dietos į mitybos racioną įtraukti produktus, kurie pagaminti iš smulkiai sumaltų miltų. Tai bandelės, sausainiai, balta duona, keksai, tortai, vermišeliai. Taip pat netinka saldūs ir gazuoti gėrimai. Reikėtų iš mitybos raciono išbraukti saldžius produktus ir saldumynus. Būtina antsvorį turintiems vaikams duoti angliavandenių dozę: bulves, juodą duoną, nesaldžius vaisius, traškius duoniukus.

Į dietą galima įtraukti ir gyvulinės kilmės riebalų produktus, kad organizme netruktų baltymų. Tai įvairios rūšies mėsa: žvėriena, veršiena, jautiena, naminiai paukščiai. Taip pat tinka varškė, kiaušiniai, žuvys, neriebūs sūriai. Mitybos racione neturėtų trūkti mineralinių druskų ir vitaminų. Reikia valgyti kuo daugiau žalių daržovių, o jei gaminate – nenaudokite miltų ir riebalų daržovėms paruošti.

Visas maistas turi būti ruošiamas tik ant augalinių riebalų, ir apskritai ruošiamame maiste riebalai neturi viršyti 40 proc.

Rekomenduojami produktai vaikų dietai

Vaikų antsvoris būna įvairių lygių. Šiuos lygius gali nustatyti specialistas. Taip pat sudarant dietą gydytojas dietologas nustato galimas vaiko alergines reakcijas, taip pat įvairius susirgimus. Todėl kiekviena dieta vaikui nustatoma individualiai. Tačiau yra produktai, kurie būtini laikantis dietos.

Rekomenduojama: daržovės (cukinijos, pomidorai, moliūgai, kopūstai, agurkai), nesaldūs vaisiai, augaliniai aliejai. Saulėgrąžų aliejus (nedideliais kiekiais), rupių miltų duona, neriebi žuvis ir mėsa, kiaušiniai. Taip pat mažo rūgštingumo produktai, pienas, varškė, mažo riebumo jogurtas.

Būtina riboti: bulves, saldžius vaisius, uogienes, medų, cukrų, miltinius produktus, ryžius, manų kruopas. Taip pat kepenėles, riebią mėsą. 
Išbraukti iš raciono: dešros gaminiai, paštetai, konservuoti gaminiai, padažai, kepiniai. Taip pat riebūs žuvies, mėsos buljonai, grietinėlė, grietinė, šokoladas.

Pagrindiniai vaikų dietos principai

Be to, kad reikia sumažinti raciono kaloringumą, būtina sumažinti valgymą iki 6 kartų per dieną. Ne vėliau nei porą valandų prieš miegą. Taip pat tėvai turi išmokyti savo vaiką valgyti nedidelėmis porcijomis. Pagal gydytojo rekomendacijas, jei tai yra būtina, reiktų daryti iškrovos dienas. O kad dietos rezultatai būtų efektyvūs, būtina su vaiku gyventi aktyvų gyvenimą. Tėvai yra atsakingi už tai.

Kad ir koks būtų vaiko antsvoris, tai nereiškia, kad reikia nustoti gerti. Gerti galima pagal vaiko poreikius. Kitu atveju, ribojant skysčius gali įvykti dehidratacija, o tai skatina rimtus ir sunkius susirgimus.

Svarbiausia jūsų užduotis laikantis dietos kartu su vaiku – kad sveiko gyvenimo būdas taptų jūsų šeimos įpročiu. 
 



Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
klik
2012-06-28 10:45:52
Paprastas darbelis! Registruojatės šia nuoroda http://www.twodollarclick.com/index.php?ref=edzius peržiūrite kelis puslapėlius ir gaunate už tai tikrai nemažus pinigus. Taip pat galite registruotis ne tik šiame, bet ir kituose puslapiuose, kurie veikia taip pat, tik uždirbti dar daugiau duoda! http://www.50dollarclick.com/?ref=edzius , http://www.milliondollarbuxx.com/?ref=edzius . Patikėkit tai tikrai neapgailėtini keli centai. Žinoma, reikia šiek tiek pakentėti, kol gauni pirmuosius pinigėlius, bet jau kai gauni, tikrai jautiesi savimi patenkintas ir nenusivylęs, kad nepabijojai rizikuoti ir skirti kelias minutes savo laisvo laiko. Sėkmės!