• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Subalansuotas maistas vaikams

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2012-01-11 09:10:00

Subalansuotas maistas vaikams
123rf.com

Dažnai jauna mamytė nerimauja, nes nežino kuo maitinti savo vaikelį. Ypač tai išryškėja tada, kai mažylis ima spyriotis, jog nevalgys varškės ar sriubos.


Idėjos pusryčiams


Vaikų pusryčiai privalo būti tinkamai subalansuoti. Labai svarbu, kad mažieji prieš išeidami į mokyklą ar darželį, būtų aprūpinti pagrindiniais organizmui reikalingais vitaminais ir mineralinėmis medžiagomis. Vaiko pusryčiams puikiai tinka desertinis varškės sūrelis su razinomis. Jį galite paįvairinti šviežiomis uogomis, cinamonu arba jogurtu. Taip pat pusryčiams labai sveika – įvairios košės. Jos ne tik suteikia vaikams energijos, bet yra ir maistingos, o tai ypač svarbu aktyviems vaikams. Košes gardu valgyti su minėtuoju cinamonu, uogiene, sviestu arba skrebučiais. Retai kada rasi vaikų, kurie atsisakys mamos keptų blynelių. Jei turite laiko, palepinkite savo mažylį blyneliais su varške (kuri yra būtina augančiam organizmui) arba špinatais. Malti špinatai – ypač gardu. Mažylis tikrai neatsisakys. Nepamirškite, kad ryte puikiai tinka kakava.


Idėjos pietums


Sriuba ir tik sriuba! Trinta, daržovių, pieninė, su frikadelėmis. Visai nesvarbu kokia, svarbu, kad vaikas bent kartą per dieną gautų sriubos su naudingomis daržovėmis. Sriubą galite paįvairinti iškeptu skrebučiu su sviestu. Vaikams itin naudinga paukštiena. Tai neriebi mėsa, kuri turi nemažai vitaminų. Vištiena arba kalakutiena su bulvėmis, makaronais ar ryžiais – puikus pietų variantas.


Idėjos vakarienei


O ką gi valgyti vakare? Vakare valgomas vaistas neturi būti sunkiai virškinamas. Rinkitės vaisių salotas su jogurtu, šokoladinius sūrelius, trapučius su uogiene ar tepamu sūriu. Duokite vaikui kuo daugiau vaisių. Tai lengvai virškinami, tačiau daug vitaminų suteikiantys gardėsiai. Vakarui puikiai tinka stiklinė šilto pieno.


Nota bene:


Ribokite šokoladą, saldainius, traškučius, riebesnę mėsą, rūkytus maisto produktus. Tai apsunkina virškinimą ir didina vaiko dirglumą.



Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus