• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Vaikų mityba: ko nemato tėvai  1 

Autorius: "Ekoinstituto" info.
2009-12-11 16:00:00

Tad ką daryti tėvams? Suprantama, kad namuose jie gali prižiūrėti vaiko „meniu“, tačiau kaip paskatinti vaiką sveiko maisto nepamiršti ir mokykloje? „Yra gausybė sveikų ir naudingų užkandžių, kuriuos tėveliai savo vaikams gali įdėti į mokyklinį krepšį: tai švieži ir džiovinti vaisiai, jogurtas, riešutai. Be to, tėvai turi galimybę turėti įtakos ir produktų, kuriais prekiaujama mokyklose, asortimentui“,- pataria Silvinija Simonaitytė.

Neabejojame: jūs tikrai nenorite, kad mityba sukeltų rimtų sveikatos problemų jūsų vaikui. Kita vertus, ne be reikalo teigiama: „Vaikai daro ne tai, kas jiems sakoma, o tai, kas rodoma“. Tad jeigu jūsų atžala nekreipia dėmesio į jūsų patarimus dėl sveikos mitybos, galbūt vertėtų pradėti nuo savo mitybos įpročių peržiūros.

Patarimai mokyklinuko tėvams

Skatinkite vaiką valgyti įvairų, sveiką maistą – ir mokykloje, ir namuose.


Kalbėkite su vaiku apie sveiką mitybą. Pasakokite jam apie maisto produktus, jų naudą ir galimą žalą sveikatai. Jei vaikas - pradinukas, sveikos mitybos įgūdžius diekite žaisdami.


Paskatinkite vaiką visada rinktis maisto produktus, turinčius daug baltymų (pvz. mėsą, paukštieną, žuvį, kiaušinius, sūrį, pupeles) ir vengti pyragaičių, mėsainių, ir panašių produktų, nes juose – labai daug riebalų.


Patarkite per dieną suvalgyti bent vieną porciją daržovių.


Skatinkite valgyti vaisius – ir šviežius, ir džiovintus.


Jeigu į mokyklą įdedate sumuštinių, ruoškite juos kasdien vis su kita duona ir vienu iš šių sveikų įdarų: tuno ir pomidorų, lašišų ir agurkų, vištienos su salotomis ir panašiais. Paruoškite sumuštinius įdomių formų: trikampius, apvalius. Tai paskatins vaiką suvalgyti priešpiečius.


Į priešpiečių dėžutę vaikui galite įdėti ir šviežių ar džiovintų vaisių, sūrio, jogurto, kietai virtų kiaušinių, vaisių sulčių. Jeigu jūsų vaikas tarp pietų ir vakarienės mėgsta užkąsti, pasiūlykite jam sveikas alternatyvas traškučiams ir saldainiams: riešutų, vaisių kokteilių, sūrio, javainių.

BuvęsPuslapis 2 iš 2


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
b
2009-12-11 17:53:46
nu taip, tėvai labai daug ko nemato. Pamenu, kad budama 11-15 metų kimšau traškucius 3pakelius i diena, 2kg saldainiu i diena ir dar visokių "niekniekių skanių", o tėvai tipo matydavo kad sveikai maitinuosi :D