• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kaip pagerinti atmintį?

Autorius: Eli.lt
2016-01-31 12:37:00

Kaip pagerinti atmintį?
Puiki atmintis palengvina mokymosi procesą, praverčia darbe, padeda nepakliūti į nepatogias situacijas bendraujant su žmonėmis ar planuojant savo buitį. Daugelis žmonių skundžiasi suprastėjusia atmintimi ir ieško geriausių būdų jai pagerinti.

Mityba

Maistas yra kertinis mūsų sveikatos ir geros nuotaikos akmuo. Tinkamai subalansuota mityba, pakankamas vitaminų ir mineralų kiekis užtikrina puikią savijautą, o taip pat ir gerą atmintį.

Salierai, brokoliai, žiediniai kopūstai, graikiniai riešutai turi gausybę antioksidantų, kurie apsaugo viso kūno, o taip pat ir smegenų ląsteles nuo žalingo aplinkos poveikio. Normaliam smegenų darbui taip pat labai svarbios omega - 3 rūgštys, kurių gausu riebioje žuvyje, o ypač žuvies kepenyse, taip pat šalto spaudimo aliejuose, riešutuose.

Maisto produktai jūsų smegenims ir atminčiai: karis, salierai, brokoliai ir žiediniai kopūstai, graikiniai riešutai, avinžirniai, mėlynės, jūrų gėrybės (ypač riebi žuvis, taip pat krabų mėsa), raudona mėsa, kokybiškas šalto spaudimo aliejus.

Sportas

Įrodyta, kad sportas stiprina ne tik raumenis, bet ir smegenis, tad taip pat ir gerina atmintį. Sportuojant smegenys gauna pakankamai didelį krūvį, yra mankštinamos, kadangi atliekant pratimus tenka išlaikyti pusiausvyrą, įdėmiai stebėti aplinką, mąstyti apie teisingą vieno ar kito pratimo atlikimą, o žaidžiant įvairius sportinius, komandinius žaidimus arba rungtyniaujant tenka apmąstyti strategiją.

Metus trukusio tyrimo metu buvo stebimas už atmintį atsakingas smegenų centras. Mokslininkai padarė išvadą, kad sportuojančių žmonių atminties centras padidėjo 1-2%, lyginant su nesportuojančiais žmonėmis, kurių atmintis šiek tiek suprastėjo dėl senėjimo.

Atmintį tiriantis mokslininkai rekomenduoja nesikoncentruoti ties viena sporto šaka, susidaryti kompleksinį treniruočių planą ir vieną dieną skirti intensyvioms, kitą - ramesnėms treniruotėms, vieną dieną lavinti ištvermę, kitą - jėgą, o taip pat nepamiršti komandinių žaidimų.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus