• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Užkandžiai, kurie mažina stresą

Autorius: Vitaljuice.com
2009-12-09 14:25:00

Užkandžiai, kurie mažina stresą
Jupiterimages nuotr.
Pasiruošimas šventėms kelia nerimą ir stresą? Malšinti jį šokoladu – nevykęs sprendimas. Ne tik figūrai, bet ir nervams.

Ir vis dėlto atsisakyti užkandžių – taip pat ne išeitis. Svarbiausia – kontroliuoti, ką ir kiek suvalgai bei rinktis maistą, kurio tau šiuo metu reikia labiausiai.

Esama supermaisto, kuris ne ką prasčiau nei nervus raminanti žolelių arbata padės neprarasti pusiausvyros chaotiško švenčių sezono metu.

•    Mėlynės ir apelsinai. Ir vienuose, ir kituose gausu vitamino C, kuris padeda lengviau įveikti stresą. Mėlynėse taip pat gausu geležies, kuri reguliuoja nerimą skatinančius cukraus kiekio kraujyje svyravimus.

•    Neriebūs pieno produktai. Liesos varškės užkandis, neriebus pienas ar jogurtas nuramins įsiaudrinusį organizmą lengvai pasisavinamu kalciu, B grupės vitaminais ir baltymais.

•    Neskaldyti grūdai. Gerieji angliavandeniai, tokie, kaip avižiniai dribsniai, rudieji ryžiai ir rupi duona ne prasčiau už šokoladą pakelia organizme serotonino lygį, o šis hormonas, kaip žinia, yra atsakingas už gerą nuotaiką.

•    Žalios daržovės. Šie kąsneliai pilni vitaminų ir mineralų. Geriausias pasirinkimas – šparagai, kuriuose yra dar ir folio rūgšties. Šios daržovės geriausia padeda duoti deramą atkirtį stresui.

•    Lašiša, riešutai, linų sėmenys. Šiuose produktuose gausu Omega-3 riebiųjų rūgščių, kurios saugo nuo streso hormono kortizolio šuolių. Lašiša – vienas geriausių šių rūgščių šaltinių. Nemėgsti žuvies? Tuomet griebk saują riešutų, linų sėmenų.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus