• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai
Eglė Kliukaitė
Gydytoja dietologė
Eglė Kliukaitė
Adresas: Fizinės medicinos ir reabilitacijos centras
Gydytoja dietologė konsultuoja pacientus dėl:
Antsvorio, nutukimo;
Mitybos nepakankamumo;
Sergančius širdies ir kraujagyslių ligomis;
Dislipidemijos koregavimo klausimais (padidintas cholesterolis, trigliceridai);
Sergančius Cukriniu diabetu;
Sergančius inkstų ligomis;
Mitybos korekcija po pilvo chirurginių operacijų;
Vegetarinio maitinimosi;
Suteikiamos sveikų žmonių, vaikų ir paauglių bei nėščiųjų ir žindyvių maitinimosi rekomendacijos.

Gydytoja dietologė kiekvienam pacientui, priklausomai nuo sveikatos būklės, išsamios anamnezės pagalba, bus sudaromas individualus maitinimosi planas, aptariami maitinimosi korekcijos principai, gyvenimo būdo, elgsenos
pokyčiai bei parenkamas tinkamaiusias fizinis aktyvumas.
agne
Kaip priaugt svorio. Jokių dietų nesilaikiau ir nesilaikau. Apetitas labai didelis, o svoris neauga. Man 29 m., ūgis 163 cm, svoris 41 kg. Ačiū iš anksto.
Eglė Kliukaitė Pirmiausia būtina išsiaiškinti per mažo esamo svorio priežastis, KMI = 15, tai jau mitybos nepakankamumas! Rekomenduočiau kreiptis į „Valgymų sutrikimo centrą“- Vilniuje, kur Jus galėtų pakonsultuoti ne tik gyd. dietologas, bet ir kiti specialistai (psichologas, psichiatras). Nedelskite, svoris kritiškai mažas!
rita
Ar pas jus reikia registruotis? Mano ūgis 1,60 m, o sveriu 85 kg. Patarkite, ką daryti. Ačiū.
Eglė Kliukaitė Jūsų KMI = 33, tai I laipsnio nutukimas, kurį būtina gydyti. Užsirašykite konsultacijai ir kartu bendradarbiaujant galėsite netekti svorio sveikai maitindamasi.
JOLITA
Prašau, padėkite man atsikratyti antsvorio. Ūgis 167 cm, svoris 120 kg, 25 metai. Esu linkusi nuo linkusi nuo kūdikystės tukti, bet kuo toliau aš stambėju, noriu numesti svorio ir pati sau patikti, būti sveika. Žinau, kad svoris trumpina gyvenimą, turiu sūnelį, noriu būti laiminta, o dabar to nėra. Ašaros, skausmas, pasibjaurėjimas pačia savimi.
Eglė Kliukaitė Deja tai jau ne antsvoris, o nutukimas, kuris siejamas su didele rizika rimtų sveikatai ligų (širdies ir kraujagyslių ligos, cukrinis diabetas ir kt.). Būtina individuali konsultacija ir nuolatinė priežiūra, nes svorio reikia netekti gan nemažai. Nedelskite ir registruokitės gyd. dietologo konsultacijai.
Indre
Mano ūgis 1,70 m, sveriu 52 kg, noriu numesti 3 kg. Patarkit, kaip greičiausiu būdu tai padaryti.
Eglė Kliukaitė Svarbu ne greitai, bet ilgam netekti norimų kilogramų. Jūsų KMI = 17,9 - tad Jums reikia net priaugti svorio, o ne jo netekti!
ausra
Sveiki, norėjau paklausti, kaip nustatomas kalorijų kiekis produkte?
Eglė Kliukaitė Yra tam tikri metodai (tai atliekama laboratorijoje), kurie ir nustato tam tikro produkto energetinę vertę.
Ernesta
Laba diena. Mano ugis 167cm, o svoris 76 kg. Pagal KMI aš turiu antsvorio. Dietų nebandžiau laikytis ir man jos nekelia pasitikėjimo, sunkiai suvaldau norą smalyžiauti. Patarkite, kaip man atsikratyti noro smalyžiauti ir kaip reikia koreguoti mitybą, kad būtų galima numesti svorio? Ačiū.
Eglė Kliukaitė Jūsų KMI = 27, tai iš tiesų antsvoris. Norėdama netekti svorio vadovaukitės sveikos mitybos principais (sveikos mitybos piramidė), valgykite įvairų maistą, rinkitės biologiškai vertingus produktus (pvz.: išgerkite ne stiklinę limonado, su kuria gausite tik tuščias kalorijas, o geriau rinkitės sulčių stiklinę, su kuria gausite ne tik kilokalorijas, bet ir naudingų organizmui vitaminų bei mineralų), maitinkitės reguliariai – 4-5 k/d. (pusryčiai, pietūs, vakarienė ir pora užkandžių tarp pagrindinių valgymų), išgerkite per dieną 1,5-2 L vandens ir nepamirškite kasdien bent apie 1 val. pajudėti.
Gedvilė
Ar gerai mesti svorį pagal Šeltoną?
Eglė Kliukaitė Gerai yra vadovautis sveikos mitybos principais ir jų laikytis visą laiką.
Juste
Laba diena, man yra 14 m. (greit 15), ūgis 160 cm, o sveriu tik 41 kg. Esu labai lieknutė. Kokį maistą ir kiek kartų per dieną rekomenduotumėt valgyti? Ir gal kvailas klausimas, bet norėčiau sužinoti, koks maždaug rezultatas būtų po mėnesio?
Eglė Kliukaitė Jums tik 14 m. (KMI skaičiuojamas tik nuo 18m.), paprastai nedidelis svoris gali būti dėl to, jog tiesiog per mažai valgote, tačiau gali būti ir rimtų ligų priežastis. Būtina individuali konsultacija, per mažai duomenų, kad galima būtų daugiau ką rekomenduoti.
virginija
Kaip galiu sumažinti savo svorį, jeigu jis man nekrinta?
Eglė Kliukaitė Per mažai informacijos, deja negaliu atsakyti konkrečiai.
Lina
Laba diena, norečiau paklausti, kokia turi būti mityba intensyviai sportojant? Užsiimu jodinėjimu žirgais. Mano ūgis yra 1,74 m, o svoris 69 kg. Ačiū už atsakymą.:)
Eglė Kliukaitė Sportuojančiam asmeniui kaip ir visiems, svarbi sveika mityba. Sveika mityba – tai maisto produktų įvairovė, porcijos dydis, maistinių medžiagų, vitaminų, mineralų kiekis atsižvelgiant į amžių, lytį, sveikatos būklę, fizinį aktyvumą), tinkamas baltymų, angliavandenių, riebalų santykis, pakankamas energijos (kilokalorijų) kiekis ir produktų maistinė vertė. Valgykite dažniau ir mažesnėmis porcijomis. Maisto kiekis, kurį galėtumėte suvalgyti vieno valgymo metu turėtų būti toks, kad numalšintumėte alkį, tačiau po valgio neturėtų likti sunkumo, skrandžio tempimo jausmo. Nerekomenduojama valgyti likus vienai valandai iki treniruotės ir valgyti – tik praėjus vienai valandai po treniruotės. Svarbu tinkamas skysčių kiekis. Įprastas vandens poreikis organizmui yra apie 2 l per parą žmogui, sveriančiam 70-75 kg. Skysčių kiekis suaugusiajam ~ 1 ml/kcal/d. Skysčių balansas reikšmingai veikia organizmo gebėjimus atlikti tam tikrą fizinę veiklą. Nepasikliaukite troškuliu kaip skysčio netekimo požymiu. Būtina stebėti skysčių netekimą bei neriboti gėrimų prieš, per ir po treniruočių. Vengti kofeino turinčių gėrimų kelias valandas prieš ir po fizinės veiklos.
1 2 3

Klausti specialisto:

Vardas*
El. paštas
Klausimas*
* žymi privalomus laukus