• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai
Remigijus Bimba
Asmeninis sporto treneris
Remigijus Bimba
Adresas: www.rbimba.lt
Telefonas: +370 610 23 144
Kultūrizmu užsiiminėju nuo 1991 m., esu Lietuvos kūno kultūros akademijos sporto magistras. Turiu keturiolikos metų asmeninio trenerio patirtį.

1995–1997 m. tapau Lietuvos jaunimo kultūrizmo pirmenybių nugalėtoju, 1997 m. – Lietuvos vyrų kultūrizmo čempionu. Esu IFBB ir EBFF tarptautinės kategorijos kultūrizmo ir fitneso teisėjas.

Kasdien treniruoju ir konsultuoju įvairaus amžiaus žmones – nuo paauglių iki senjorų. Žinau Jūsų poreikius ir išmanau Jūsų galimybes, todėl galiu Jus treniruoti ir suteikti profesionalias konsultacijas sveikatingumo klausimais. Galiu būti Jūsų sveikos gyvensenos mokytoju.

Pastaba. Į tokius pačius skaitytojų klausimus treneris neatsakinės, todėl persiskaitykite prieš tai visus klausimus-atsakymus.
Jei norite gauti tikslesnį atsakymą į jūsų užduodamą klausimą, nurodykite savo
  • svorį
  • ūgį
  • amžių
  • taip pat treniruočių stažą ir siekiamus tikslus.





Egle
Sveiki, man 22 m, ūgis 169 cm, svoris 54 kg. Rimtai sportavau krepšinį, lengvąją atletiką. Bet kai nustojau, padidėjo riebalinis sluoksnis: tiesiog, atrodo, būtų tobula figūra – raumenukai dar yra gražūs, nes vis dar užsiimu sportu laisvalaikiu, bet tie riebaliukai ant rankų, pilvo srityje, užpakaliuko ir šlaunų. Negana to, ant šlaunų toks keistas celiulitas – kiek skaičiau, taip būna raumeningoms merginoms. Tai kaip man sudeginti riebaliukus nedidinant raumenų masės, palaikant dabartinę?
Remigijus Bimba Norint sumažinti riebalinį audinį būtinas aerobinis krūvis (pvz. bėgimas, važiavimas dviračiu ir kt.). Siūlau sportuoti tris kartus per savaitę po 20-30 min. Labai svarbu treniruotės metu sekti savo pulsą. Rekomenduojamas pulsas – 129-139 k/min.Taip pat turėtumėte treniruoti ir raumenis (atlikite pratimus su svarmenimis, mankštos kamuoliu, elastinėmis gumomis), tam, kad sumažintumėte riebaliukų kiekį po oda. Tokių pratimų turėtų būti 8-10, atlikite po du tris priėjimus, 12-16 pakartojimų.
Rezultatai taps dar geresni, jei treniruotes derinsite su subalansuotos mitybos principais.
Reda
Sveiki, man yra 16 m., ūgis 168 cm, svoris 50 kg. Man reikia priaugti svorio, nežinau, ką daryti. Geriausias variantas būtų vaistais padidinti apetitą – ką manote jūs? Nesportuoju. Ačiū.
Remigijus Bimba Vaistų jokių vartoti neriekia. Norint kad padidėtų kūno svoris reikia daugiau valgyti. Per dieną valgykite daugiau pieno produktų, grikių, ryžių, makaronų, avižinių dribsnių, juodos rupios duonos. Taip pat valgykite daržoves, vaisius, mėsą, žuvį, kiaušinius. Valgykite 5 kartus per dieną kas 3-3.5 val.
Būtina tris kartus per savaitę sportuoti. Tik dėka atliekamų pratimų su svoriais, mankštos kamuoliu ar savo kūno svoriu raumenys ims augti. Rekomenduočiau kreiptis į treniruoklių salės trenerį, kad šis sudarytų individualią treniruočių programą ir išmokytų taisyklingai atlikti pratimus.
gedas
Labas, mano svoris 60 kg, ūgis 176 cm, norėčiau sužinoti po kiek kg kilnoti pagal svorį ir ūgį? Kokie pratimai labiau tinka, nes reikia kad augtų masė. Esu liesas, bet ryškus, sportuoju 3 kartus per savaitę jau 3 mėn. Ant kūno šiek tiek matosi, bet svoris nekyla.
Remigijus Bimba Norint priaugti svorio, vien tik treniruotėmis to nepasieksite. Turite suvalgyti daugiau kcal, jei norite, kad padidėtų kūno svoris. Rekomenduojama valgyti 5-6 kartus per dieną kas 3-3.5 val. Valgyti reikia daugiau kaloringą maistą: angliavandenius (pvz. grikius, ryžius, makaronus, avižinius dribsnius, juodą rupę duona), taip pat baltymus (pieno produktus, mėsą, žuvį, kiaušinius). Į racioną būtina įtraukti daržoves ir vaisius.
Per treniruotę reikia atlikti 6-8 pratimus pagrindinėms raumenų grupėms: krūtinei, nugarai, pečių juostai, nugaros apačiai, pilvui, šlaunims, sėdmenims. Rekomenduotinas serijų skaičius 2-3, o pakartojimų – 8-12.
Sandra
Laba diena, norėjau paklausti patarimo, ką daryti. Prieš metus pradėjau lankyti lengvąją atletiką, bėgimą, ir pradėjo augti raumenys. Svėriau mažiau, šlaunų apimtys padidėjo.
Remigijus Bimba Natūralu, kad intensyvių treniruočių metu padidėjo kūno raumenys. Tačiau reikėtų įvertinti jūsų riebalų kiekį. Gal būt priaugote ne tik raumenų, o ir riebalų. Kreipkitės į treniruoklių salės trenerį, kad šis specialiomis svarstyklėmis jus pasvertų arba kaliperio pagalba išmatuotų riebalų kiekį po oda. Tada ir matysite ko priaugote riebalų ar raumenų.
Arturas
Kokiu greičiu reiktų bėgioti, kad geriausia būtų mesti svorį?
Remigijus Bimba Pagrindinis parametras yra pulsas. Jei norite „deginti“ riebalinį audinį turite vadovauti šia formule: (220-amžius)x0,65-0,7. Taip pat yra labai svarbi treniruotės trukmė. Rekomenduotina trukmė – 20-40 min. Greitis parenkamas jau vadovaujantis išvardintais rodikliais.
Neringa
Sveiki, esu 166 cm, 15 metų panelė, svoris 56 kg. Kartą per savaitę lankau šokių užsiėmimus, kiekvieną vakarą bėgioju po pusvalandį, grįžusi padarau atsilenkimų pilvo presui, gal turite patarimų, kaip savo kūno formas padaryti gražesnes?
Remigijus Bimba Sportuojate labai intensyviai. Užtektų 3-5 bėgimo treniruočių per savaitę. Papildomai galite namuose tris kartus per savaitę atlikti pratimus su mankštos kamuoliu, elastinėmis gumomis, savo kūno svoriu. Štai čia yra nuoroda apie treniruotes namų sąlygomis: http://www.rbimba.lt/Treniruote-namuose
Eva
Labas, Remigijau! Man 20 metų, mano ūgis 172cm, svoris – 56kg. Labai noriu numesti savo "šoniukus", angliškai vadinasi "love handles". Kokie pratimai būtų efektingiausi? Ir kaip galėčiau šiek tiek praplatinti klubus? Giliais įtūpstais? Ačiū Tau.
Remigijus Bimba Tai pasiekiama laikantis subalansuotos mitybos principų, reguliariai sportuojant ir tinkamai ilsėtis. Rekomenduočiau tris kartus per savaitę atlikti aerobinius pratimus. Jų trukmė - 20-30 min. Raumenų tonusą padidinti skirkite po vieną pratimą krūtinei, nugarai, pilvui (3 pratimai: viršutinei, apatinei, šoninei daliai), nugaros apatinei daliai, šlaunims ir sėdmenims, trigalviui žasto raumeniui. Pvz. pastarajam galite atlikti tokį pratimą: rankų tiesimas su svarmenis už galvos gulint ant kilimėlio du trys priėjimai po 12-14 pakartojimų).
Sėdmenis gerai treniruoja gilūs pritūpimai, įtūpstai, romėniška trauka sulenktomis kojomis su štanga rankose.
Oksana
Sveiki, man 21 metai, mano ūgis 176 cm, svoris 56 kg, sukūdau po gimdymo ir jau visus 2 metus kamuoja šis mažas svoris, visi priekaištauja, kad daugiau valgyčiau, bet deją nepadeda. Ypač kompleksuoju dėl kojų, labai plonos ir užpakalis labai mažas. Anksčiau sverdavau 66 kg ir laukiau save idealia. Ar rekomenduotumėte kokį nors sportą ar šiaip mankštą namuose, kad galėčiau priaugti svorio? Ar valgyti kokį ypač daug kalorijų turintį maistą?
Remigijus Bimba Pirma, turite padidinti kcal kiekį per dieną. Būtina vartoti daugiau angliavandenių turinčio maisto (pvz. grikiai, ryžiai, juoda rupi duona ir kt.) Šiuos produktus turite valgyti 3-5 kartus per dieną. Nepamirškite vartoti ir baltyminių produktų. Antra, turite sportuoti treniruoklių salėje. Atlikite 5-7 pratimus su svoriais stambioms raumenų grupėms (šlaunims, sėdmenims, pilvui, nugaros apatinei daliai, krūtinei, nugarai, pečių juostai). Rekomenduotina kiekvieną pratimą atlikti dvi serijas ir 10-12 pakartojimų.
as
Laba diena, turiu tokį klausimą, esu 160 cm, sveriu 52 kg, ūgis 160 cm, amžius 33 metai, figūros tipas – kriaušės formos. Prieš du metus pagimdžiau mažiuką, per nėštumą buvau priaugusi 30 kg, dabar norėčiau sustangrinti ir pakelti užpakaliuką ir paryškinti kojų bei pilvo raumenis, bet kad dar labiau nesustorėtų kojų šlaunys, tad norėčiau pradėti bėgioti ir atlikti keletą pratimėlių namuose. Gal yra koks greitesnis būdas išryškinti raumenis? Ką patartumėte jūs? Ačiū.
Remigijus Bimba Greitesnio būdo nėra. Turite reguliariai mankštintis ir laikytis subalansuotos mitybos principų. Jei norite sportuoti namuose galite perskaityti šią nuorodą: http://www.rbimba.lt/Treniruote-namuose
Ten pat yra pateiktas ir treniruočių planas.
Linas
Sveiki, esu 21m, ūgis 185, svoris 70 kg. Noriu paklausti, kaip galima užsiaugint kūno masės. Valgau 3-4 kartus - ką reikėtų valgyti, ko ne. Juokinga tai, kad valgydamas bet ką, antsvorio neatsiranda. Pradėjau aktyviau sportuoti maždaug prieš savaitę.
Remigijus Bimba Valgykite maistą, kuris turi daug angliavandenių (ryžių, grikių, avyžinių drybsnių, juodą rupią duoną, makaronus ir kt.). Turite suvartoti apie 3 g angliavandenių vienam kilogramui kūno masės, o baltymų - 1,5-2 g. Jei po dešimties dienų kūno svoris nepadidėja, tai padidinkite angliavandenių kiekį nuo 3 g iki 3,5 g. Tokiu būdu didinkite angliavandenių kiekį tol, kol svoris pajudės iš vietos.
Rekomenduočiau po pusryčių vartoti vitaminų ir mineralų kompleksą.
Treniruotis turite tris kartus per savaitę. Atlikite per treniruotę 6-8 bazinius pratimus.
Miegokite ne mažiau nei 8 val. per parą.
Urtė
Sveiki, esu girdėjusi, kad šuoliukai padeda sumažinti blauzdų raumenis, ar tai tiesa? O jei ne, tai kas galėtų padėti? Ačiū
Remigijus Bimba Kad sumažintumėte kūno apimtis būtina ne tik laikytis subalansuotos mitybos plano, bet ir intensyviai sportuoti. Rekomenduotina sportuoti tris kartus per savaitę, atlikite ne tik pratimus su svoriais, bet ir aerobinius pratimus su funkciniais treniruokliais (pvz. laipyne).
Kur kas paprasčiau sumažinti riebalų kiekį, nei raumenų. Turite žinoti, kad mažindama raumenų masę, ji mažės visame kūne ne tik blauzdose.
inesa
Sveiki, sportuoju su elepsiniu treniruokliu ("slidėmis") kasdien po 1 val. Per tą laiką nueinu apie 13 km/h. Tačiau mano treniruoklis rodo, kad sudeginu tik 200 kcal (mano svoris 50 kg). Man tai atrodo mažoka. Ar neturėčiau sudeginti daugiau?
Remigijus Bimba Tai normalu, kad „sudeginate“ nedaug kcal. Jei norite „sudeginti“ daugiau, tai atlikite treniruotę su jėgos treniruokliais, elastinėmis gumomis ar mankštos kamuoliu (30-40 min.), o po jos 20-30 min. aerobinę treniruotę (pvz. irklavimo treniruoklis).
Edita
Labas, norėjau paklausti, kokio svorio svarmenis man įsigyti, kad galėčiau sutvirtinti rankų raumenis nuo alkūnės iki pažasties? Turiu galimybę sportuoti tik namuose. Mano ūgis 164 cm, svoris 57 kg, klubai normalūs. Laukiu atsakymo :) Beje, esu sportavus prieš metus sporto klube tris mėnesius, ten svarmenis naudojau po 2 kg.
Remigijus Bimba Dažniausiai trigalvio žasto raumenims lavinti moterys naudoja nuo 1 iki 3 kg sveriančius svarmenis. Turite žinoti, kad treniruodama kūno raumenis turite pasirinkti tokią apkrovą, kad paskutiniame priėjime nurodytą pakartojimą įveiktumėte sunkiai, tačiau turėtumėte dar jėgų atlikti 1-3 pakartojimus viršaus. Rekomenduotina viršutiniai kūno daliai atlikti tris priėjimus po 12 pakartojimų, o apatinei – 16-20.
Giedre
Norėčiau pradėt sportuot Šiauliuose - gal galėtumėte parekomenduoti gerą trenerį?
Remigijus Bimba Negalėčiau išskirti trenerių, kuris yra geriausias. Rekomenduočiau Jums užsukti į kelis sporto klubus ir pasikalbėti su treneriais. Pokalbio metu ir pamatysite kuris iš trenerių yra Jums tinkamiausias.
agata
Turiu storus žandus ir pagurklį -genai. Bet gal įmanoma kažkaip sudeginti riebalus nuo veido? Pati esu 170 cm ir sveriu 50 kg, jei pradėsiu aktyviai sportuot, tai išvis išnyksiu. Nenoriu labai sulieknėti, bet veidas tampa problema. Ačiū.
Remigijus Bimba Pagal pateiktus kūno antopometrinius duomenis matyti, kad neturite antsvorio ir riebalų pertekliaus. Sunku įvertinti nematant Jūsų. Dažniausiai pats žmogus kritiškai vertina save. Bendra rekomendacija būtų sportuoti tris kartus į savaitę, reguliariai maitintis ir ilsėtis.
12 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Klausti specialisto:

Vardas*
El. paštas
Klausimas*
* žymi privalomus laukus
Dovanos Krikštynoms...
Eli.lt Testai
 
  Eli.lt forumas
 
  Dovanos Krikštynoms...  
 
 
  Naujausi kremai.  
 
 
  Plaukuciu atgaivinimas  
 
 
  Suknelės  
 
 
  Poilsis Palangoje