• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

10 įpročių, trukdančių tavo dietai

2009-04-04 00:00:00

10 įpročių, trukdančių tavo dietai
Eli.lt; Jupiterimages nuotr.
Daugelis moterų tvirtina, kad jos valgo sveikai. Tačiau, kaip teigia knygos "10 įpročių, trukdančių moters dietai" autorė Elizabeth Somer, tai – tik iliuzija. Jei viršsvorio turinčiai, bet šiaip sveikai moteriai nepavyksta sulieknėti laikantis dietos – akivaizdu, kad ji suvartoja daugiau kalorijų, nei pati mano. Dažniausiai jai koją pakiša kuris nors vienas iš šių netinkamų įpročių, kuriuos savo knygoje išvardijo E.Sommer.


1. Valgymas nesuvokiant. Paimi saujelę "M&M"s" nuo kolegės stalo, gamindama vakarienę šeimynai paragauji spagečių padažo, "nugvelbi" keletą kąsnelių draugės deserto restorane – juk taip knieti sužinoti, ar skanu. Atrodo, visa tai – smulkmenos. Tačiau keletas tokių kaloringų smulkmenų kasdien gali kilstelėti suvartojamų kalorijų normą ne vienu šimtu kalorijų.


2. Rūpinimasis pirmiausia kitais. Pagal dietą tau vakarienei – troškintos daržovės. Tačiau namiškiai svajoja apie sultingą kepsnį su skrudintomis bulvėmis bei sviesto ir grietinės padažu. Ką darai tu? Greičiausiai gamini tai, ko pageidauja namiškiai, sau įsidėdama mažesnę porciją, nedėdama bulvių ir nesipildama padažo. Koks rezultatas? Suvalgei tokią vakarienę, kokios veikiausiai nenorėjai, gavai daugiau kalorijų, nei planuota ir... sutrikdei savo dietos režimą.


3. Nesąžiningumas pačiai sau. Daugelis žmonių vis dėlto linkę mintyse sumažinti produktų ir porcijų kaloringumą. Juk naminė garuose troškinta vištos krūtinėlės porcija nėra lygi kavinėje patiekiamai marinuotai skrudintai vištos krūtinėlei. Tačiau jei vedi dietos dienoraštį, veikiausiai jų kaloringumą žymi tais pačiais skaičiukais...


4. A pakeičiam B. Jei dietoje numatytus troškintus brokolius kartkartėmis pakeisi troškintais kalafiorais – tikriausiai nenutiks nieko baisaus. Svarbiausia – kad toks kaitaliojimas nebūtų taikomas nuolat. Nes daugelis besidietinančiųjų nė susivokti nespėja, kad jau keičia vieną duoniuką prie kavos pyragėliu su kremu, o neriebų jogurtą be priedų – plakta grietinėle.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus