• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

3 kilogramai per 3 dienas!

Autorius: Greta Kazlaitė, ieva.lt
2009-07-23 15:00:00

3 kilogramai per 3 dienas!
Jupiterimages nuotr.

Savaitė įsibėgėja, pažadai pradėti rūpintis mityba ir sportuoti lieka pirmadieninėje praeityje... ir tuomet sulauki kvietimo į savaitgalį vyksiantį vakarėlį. Tad ką daryti, jei ten save įsivaizduoji vilkinčia būtent ta suknele, o iki jos tave skiria 3-4 šviesmečiai ( kilogramai)? 


Nepulk į kraštutinumus ir nepradėk badauti. Jei tris dienas gersi tik vandenį ar skaidrų sultinį, kilogramai greičiausiai pabėgs, tačiau... prie bėgančių kilogramų gali prisijungti ir tavo gera nuotaika bei savijauta... Vienas kokteilis per vakarėlį taps neįveikiamas, o tikimybė nualpti šokio parterio rankose – labai reali.

Tad geriau pasidomėk šia, Trijų dienų dieta. Ji nėra nauja, dailiosios lyties liaupsėmis ir dietologų dantų griežimu šlovinama nuo 1985 metų.

Trijų dienų dietos variacijų žurnaluose ir Interneto svetainėse galybė, tačiau jos skiriasi tik pavadinimais ir kai kuriais nelabai reikšmingais valgiaraščio komponentais.

Trijų dienų dieta žada, kad per 3 dienas atsikratysi net 3-4 kilogramų, išvalysi organizmą, sumažinsi cholesterolio kiekį kraujyje ir pajusi energijos antplūdį.

Regis, kad viskas puiku, tačiau peržiūrėkime šios dietos pliusus ir minusus:

Pliusai

• Per 3 dienas netekti 3-4 kilogramų tikrai neatrodo minusas.
• Ši dieta – sena ir išbandyta.
• Jos reikia laikytis tik tris (o ne septynias ar devynias) dienas. Po to keturias dienas gali valgyti ką nori. Toliau reikėtų vėl laikytis trijų dietos dienų. Skamba įveikiamai.
• Dieta, kurios laikydamasi gali mėgautis ledais ir sūriais? Nuostabu!

Minusai

• Dietoje nei žodeliu neužsimenama apie sportą ar masažus, kurie padeda mesti svorį.
• Tai viena iš mažo kaloringumo dietų, tad stebuklu tai nekvepia.
• Per tokį trumpą laiką netekus tiek kilogramų, tikimybė juos susigrąžinti gana didelė.
• Laikantis šios dietos draudžiami bet kokie eksperimentai, pavyzdžiui, vietoje porcijos ledų suvalgyti mažą pyragėlį. Tai ką daryti, jei ledų nemėgsti?
• Dietų specialistai šią dietą smerkia. Jų nuomone, ji neskatina keisti mitybos įpročių, pamirštamas sportas, be to, išbraukiamos žarnynui reikalingos šiltos sriubos.
• Kadangi šios dietos meniu labai mažai angliavandenių, tikėtina, kad grįžus prie įprastos mitybos svarstyklės vėl rodys ne tai, ką norėtum matyti.

Trijų dienų dietos valgiaraštis

Pirma diena

Prieš pusryčius – puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos sulčių.
Pusryčiai – juodos kavos arba arbatos puodelis (jokio cukraus, pieno ar pieno miltelių). Pusė greipfruto, viena skrudinto batono riekelė su šaukštu riešutų sviesto.
Prieš pietus – 2 puodeliai negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
Pietūs –100 g tuno su viena riekele skrudinto batono. Juodos kavos arba arbatos puodelis (jokio cukraus, pieno ar pieno miltelių).
Prieš vakarienę – puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos sulčių.
Vakarienė – 200 g bet kokios rūšies virtos mėsos ar paukštienos su 200 g morkų ir obuolių salotomis. Desertui – puodelis vanilinių ledų be jokių priedų.

Antra diena

Prieš pusryčius – puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
Pusryčiai – juodos kavos arba arbatos puodelis (jokio cukraus, pieno ar pieno miltelių). Vienas virtas kiaušinis su skrudinto batono riekele (nesugalvok pasigardinti jokiu majonezo šaukšteliu ar druska. Jokių eksperimentų!). Pusė banano.
Prieš pietus – 2 puodeliai negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
Pietūs – 200 g liesos varškės ir 5 gabalėliai krekerių.  Juodos kavos arba arbatos puodelis (jokio cukraus, pieno ar pieno miltelių).
Prieš vakarienę - puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
Vakarienė – 2 jautienos dešrelės su vienu puodeliu virtų brokolių ir 100 g tarkuotų morkų. Desertui – pusė porcijos vanilinių ledų ir gali pabaigti likusią nuo pusryčių banano puselę.

Trečia diena

Prieš pusryčius – puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
Pusryčiai – juodos kavos arba arbatos puodelis (jokio cukraus, pieno ar pieno miltelių).
5 gabalėliai krekerių ir 50 g čederio sūrio. Desertui – vienas obuolys.
Prieš pietus – 2 puodeliai negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
Pietūs – vienas virtas kiaušinis su skrudinto batono gabalėliu. Juodos kavos arba arbatos puodelis (jokio cukraus, pieno ar pieno miltelių).
Prieš vakarienę - puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
Vakarienė – salotos iš 100 g tuno ir 100 g morkų (gali valgyti tarkuotas žalias arba virtas), vienas puodelis kalafiorų. Desertui – riekelė meliono ir pusė porcijos vanilinių ledų.
 

Dėmesio! Ši dieta skirta tik suaugusiems žmonėms, neturintiems sveikatos problemų.
Dieta griežtai draudžiama vaikams ir paaugliams.
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus