• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Agurkų dieta

Autorius: Gerda Morozovienė
2012-05-29 09:16:00

Agurkų dieta
Freedigitalohotos.net
Agurkai — tai gaiva ir tikras skanėstas vasarą. Beje, jie yra labai naudingi visiems, norintiems sulieknėti. O juk sulieknėti norime visos!

Agurkų sudėtis ir vertybės

95 proc. agurkų sudaro vanduo. Nėra nei baltymų nei angliavandenių, nei, juo labiau, riebalų, kurie galėtų skatinti atsvorio atsiradimą. 100 gramų yra vos 15 kcal. Tai biologiškai aktyvios medžiagos, skatinančios riebalų deginimą, todėl jei norite sulieknėti, kirskite agurkus iš peties!

Agurkų dietos principas

Jokiais būdais nesugalvokite valgyti TIK agurkus. Juos būtina derinti su kitais maisto produktais. Per dieną patariama suvalgyti 200 gramų agurkų pusryčiams, pietums ir vakarienei. Puikiai tinka agurkus valgyti vienus arba, jei mėgstate, pasigaminti šviežių agurkų sriubą ar salotas. Jas pagardinti galite paties mažiausio riebumo grietine. Jei neturite problemų su skrandžio rūgštingumu, galite kiekvieną dieną išgerti kelias stiklines agurkų sulčių.

Agurkai naudingi, nes:

  • juose gausu vitaminų A, C, B, PP;
  • juose gausu kalio, kuris yra būtinas geram širdies darbui;
  • gausu pektinų;
  • gausu fermento enzimo, kuris skatina kitų maisto produktų įsisavinimą, todėl agurkas yra pats puikiausias garnyras;

Jei norite, kad visi vitaminai būtų įsisavinti, turėtumėte valgyti trumpuosius agurkus.

Agurkų nauda odai

Agurkai puikiai balina odą, mažina raudonį. Nieko keista, kad visos damos deda kelis griežinėlius agurkų ant akių ir laukia stebuklingo efekto. Beje — to efekto jos tikrai sulauks, nes agurkai yra puikus sprendimas visoms, norinčioms turėti dailią odą. Taip pat galite užšaldyti kelis griežinėlius agurko ir ryte, vos tik atsikėlus, jais įtrinti veido odą.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus