• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Apetito mažinimo strategija

2008-07-22 00:00:00

Apetito mažinimo strategija
"Gamma" nuotr.

Apetito sumažinimas – svarbi užduotis trokštantiesiems sulieknėti. Ši užduotis bus lengvesnė, jei žinosite keletą veiksmingų apetito pažabojimo būdų.

Daugelis dietologų ir sveikos mitybos šalininkų tvirtina: norint numesti kilogramus ir išlaikyti trokštamą svorį visai nereikia laikytis griežtų dietų, užtenka tik kontroliuoti savo racioną ir apetitą, kitaip tariant, sąmoningai reguliuoti, ko ir kiek valgoma.

Šie 5 būdai tikrai veiksmingai padės neišalkti per greitai.


1. Vanduo slopina alkį. Geriau gerti mineralinį, būtinai negazuotą. Taip pat efektyviai apetitą įveikia ir bet kuris kitas gėrimas, pavyzdžiui, sultys, bet kadangi jos yra kaloringos, vieną stiklinę jau vertėtų laikyti ne paprasčiausiu atsigėrimu, o užkandžiu. Na, o atsigėrimui verčiau rinktis vandenį. Beje, vanduo tuo pačiu reguliuoja skrandžio ir virškinimo sistemos veiklą.

Tiesa, gerti iškart po valgio nepatartina – vanduo išplauna skrandžio sultis ir taip virškinimą apsunkina. Tačiau stiklinė vandens prieš valgį – puikus būdas virškinimą paspartinti ir leisti sau greičiau pajusti sotumą.


2. Aštrūs prieskoniai ir druska apetitą... stiprina! Daugelis besilaikančiųjų dietos mano, jog gausiai prieskoniais pagardintas maistas suteikia dietai įvairovės, padaro jų patiekalus skanesnius. Tai tiesa. Tačiau taip pat vertėtų priimti domėn faktą, kad toks maisto gardinimas labai sužadina apetitą. Daugelis prieskonių priverčia aktyviau išsiskirti skrandžio sultis, kurios dirgina skrandžio gleivinę. Norėdamas pašalinti sudirgimą ir neutralizuoti rūgščią terpę organizmas ima reikalauti maisto, apetitas pakyla kaip ant mielių. Taigi jei norite atsilaikyti prieš alkio atakas, verčiau iš savo valgiaraščio išbraukite sūrius ir aštrius patiekalus.


3. Šokoladas. Tai vienas skaniausių būdų malšinant apetitą. Juk ne veltui vaikams prieš valgį tėvai neleidžia triaukšti saldainių – po to jie nebetenka apetito! Be abejo, apetitą gana efektyviai sumažins ir paprasta karamelė, tačiau daugiau palaimos sielai ir naudos kūnui atneš tikras juodas kartusis šokoladas.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus