• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Ar tavo darbas storina?

Autorius: parengė L.Mureikaitė
2010-09-29 15:36:00

Ar tavo darbas storina?
Jupiterimages nuotr.
Kad ir kaip vengtum užkandžių savo biure ar atsisakytum kolegės gimtadienio torto gabalėlio, 40 sėdimo darbo valandų per savaitę neišvengiamai nusėda riebalais ant juosmens ir šlaunų. Laimė, yra būdų šio nemalonaus reiškinio išvengti ir nekeičiant darbo pobūdžio.

1. Pariebink pusryčius.

Tikriausiai tūkstantį kartų girdėjai: bandelė per pusryčius – keli papildomi kilogramai per metus. Bet ar žinojai, kad šiek tiek riebalų ankstyvą dienos metą padeda tų kilogramų atsikratyti? Tai įrodyta moksliškai! Svarbiausia – rinkis sveikus riebalus: keletą skiltelių avokado ant sumuštinio, šlakelį aliejaus ant salotų ar sukirsk omletą iš 3 kiaušinio baltymų ir 1 trynio. Tai patenkins tavo organizmo poreikius, leis pasijusti sotesnei ir išvengti bereikalingo užkandžiavimo ir alkio priepuolių.

2. Pabudome ir bėgame

Vis prisižadi po darbo užsukti į sporto klubą, bet, matyt, nelemta: kaskart pasižadėjusi lieki savo kabinete rymoti prie nebaigto produkto arba tenka bėgti tvarkyti kokių svarbių reikalų. Mokslininkai nustatė, kad per dieną patirtas stresas yra pagrindinė priežastis, trukdanti įsijungti į sporto režimą po darbo. Tad treniruotę ir mankštą susiplanuok ne po darbo valandų, o prieš jas – pagunda praleisti užsiėmimus bus mažesnė.

3. Užkandžių grafikas

Jei pastebėjai, kad esi linkusi prie kompiuterio nuolat ką nors kramsnoti ir itin sunku šio įpročio atsisakyti – legalizuok savo užkandžius. Įtrauk į dienos valgiaraštį, rinkis tokius produktus, kurie sumoje su pagrindiniais patiekalais neviršytų 1800 kcal per dieną. Skirk užkandžiams tinkamą laiką. Kas idealiai jiems tiks? Saujelė riešutų, šviežių daržovių lazdelės, vaisių skiltelės, nesaldūs javų trapučiai.

4. Sėdėk mažiau

Ilgas sėdėjimas patogioje biuro kėdėje ne tik pristabdo kalorijų deginimą, bet ir turi įtakos tavo apetitui (nuostabu, bet įrodyta priklausomybė: kuo ilgiau patogiai sėdi, tuo daugiau esi linkusi suvalgyti!) bei sveikatai. Tad jei dirbi sėdimą darbą ir retai kada turi progos pakilti nuo kėdės darbo reikalais – susiplanuok pasivaikščiojimo pertraukėles kas valandą. Rinkis ilgesnį maršrutą iki tualeto, užuot kilusi liftu lipk laiptais, ne skambink kolegei į kitą kabinetą, o nueik pasikalbėti ar bent jau įprask kalbėtis telefonu stovėdama ir vaikščiodama po kabinetą. Jau vien tai, kad ant kojų praleisi keliasdešimt minučių daugiau nei įprastai, leis sudeginti 60 papildomų kcal. Ne itin daug – bet juk beveik be pastangų!

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus