• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Atkinso dieta  2 

Autorius: Eli.lt
2011-03-25 16:12:00

Atkinso dieta
123rf.com

Neseniai skaitytoja atsiuntė laišką su prašymu plačiau papasakoti apie visame pasaulyje populiarią Atkinso dietą. Visa informacija išsamiai tik Jums!

 

Ši dieta tiks jei:

• nemėgstate smaližiauti saldumynais
• ieškote tokio mitybos plano, kuriame būtų mažai angliavandenių, tačiau pakankamai maisto skaidulų
• pavargote nuo kalorijų skaičiavimo ir nenorite atsisakyti savo mėgstamų patiekalų

 

Ši dieta netiks jei:

 

• esate vegetaras ar nemėgstate turinčio daug baltymų maisto
• turite tam tikrų sveikatos problemų ir vartojate medikamentus, tokius kaip diuretikai

 

Laikantis šios dietos yra ribojamas angliavandenių suvartojimas, vietoj paprasto cukraus siūloma vartoti fruktozę arba sirupą. Užtat valgomas maistas, kuriame daug baltymų. Nereiks iš valgiaraščio išbraukti mėsos, paukštienos, kiaušinių, majonezo, grietinės ar sūrio.

 

Atkinso dietos metu patariama gerti tik negazuotą mineralinį vandenį ir nesaldintą arbatą. Alkoholis griežtai draudžiamas. Taip pat neleidžiama vartoti duonos, makaronų, krakmolingų daržovių, vaisių ir, savaime suprantama, saldumynų.

 

Atkinso dietos mitybos planą sudaro 3 valgiai ir užkandžiai tarp valgių, kurie aprūpina jūsų organizmą reikiamomis medžiagomis. Į valgiaraštį įtraukite žuvį (tunas, lašiša, upėtakis, plekšnės, sardinės), paukštieną (vištiena, kalakutiena, antiena, žąsiena), vėžiagyvius (krevetės, moliuskai, krabai), mėsą (jautiena, kiauliena, ėriena), įvairiai paruoštus kiaušinius, daržoves (salotos, įvairios lapinės daržovės, ridikėliai, agurkai, alyvuogės, kopūstai , kalafiorai, brokoliai, svogūnai, artišokai - galite vartoti daugumą daržovių, išskyrus bulves, žirnius ir kt. krakmolingas ir saldžias daržoves). Galite vartoti įvairius pieno produktus, turinčius mažai angliavandenių. Nenaudokite margarino. Pavyzdžiui, pusryčiams suvalgykite 2 kiaušinius su majonezu, pietums - paukštienos salotas, vakarienei – žuvies kepsnį. Užkandžiams valgykite sūrį, jautienos, kiaulienos griežinėlius, kiaušinius.

 

 

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Agne
2011-04-13 20:50:57
o as kaip tik patarciau! Turiu pazystama,kuriam si dieta puikiai padejo ir nenumire badu,organizmas gauna visa ko reikia. Tik cia aprasyta neaiskiai. Siaip yra sudarytas nuoseklus meniu, ka pusryciams,pietums bei vakarienei tiksliai valgyti ir kokiomis porcijomis. Kas turite bent kiek valios ir nemegejai persivalgyti,tikrai gali isbandyti :)
Jurate
2011-03-27 21:43:35
Nepatarciau tos atkinso dietos, tai lygiau tas pats jei kas sugalvotu dieta kurioje butu galima valgyti produktus tik is P raides!
As patarciau "ABS diet for women". Jusu dienos racionas bus tarp 1400-1600kcal per diena ir pratimai uztrunkantys 20min x 3kartai per savaite (tikrai tiek laiko galite rasti sau)!
12super maisto produktu, kurie pades pagrazint kuno linijas ir neissekins jusu nei fiziskai nei "nerviskai".
Stai tokios dietos su pratimais turi buti siulomos, o nepropoguojami badmiriavimai. Sekmes mielosios!